![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::average
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 07-03-2017
Skąd: 51.429251, 21.128661
Model: Hyundai Grand Santa Fe, Ford Kuga
Silnik: 2.2 CRDi 197KM, 2.0 TDCi 163KM
Rocznik: 2014, 2010
Postów: 97
|
![]()
Zadzwoń, sprawdź sam. Przed chwilą zadzwoniłem ponownie, nawet nie podałem usterki. Podałem tylko jakie auto i rocznik. Usłyszałem w odpowiedzi: no to to jest powershift, nie bawimy się w naprawianie sterowników czy sprzęgieł, bo w tych skrzyniach pada wszystko, więc naprawiamy kompleksowo, koszt to 7500zł netto.
Tyle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ford::specialist
![]() Imię: Arkadiusz
Zarejestrowany: 10-11-2015
Skąd: Pod Warszawą
Model: Ford Edge Titanium AWD
Silnik: 3,5 V6 284KM
Rocznik: 2018
Postów: 642
|
![]()
No i w zasadzie prawdę powiedział. Bo najczęściej padają sprężynki przy tłumiku drgań sprzęgła i one robią syf w całej skrzyni. Czyli tak czy siak trza skrzynie wyjąć i wymienić wszystko co padło a co się zasyfiło opiłkami to wyczyścić (np. zawory mechatroniki). I kosztuje to średnio 7-8 kpln w Maktransie. A że warsztat jest znany i dobry - to można się przekonać chociażby przeglądając ostatnie kilka wątków w tym dziale forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
ArekMiz, 03.13-11.15 Renault Scenic II 2,0i16V automat (2007) 11.15-05.20 Ford S-Max 2,0eb 240KM PowerShift (2012) od 06.20 Ford Edge 3,5 V6 AWD (2018') |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ford::specialist
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 23-05-2017
Skąd: Szczecin
Model: Mondeo
Silnik: Chrysler Stratus 2.5V6, MK3 2.5V6 Jatco było jest 2.0 TDCI 163KM PS ,Kia Ceed, Freemont AWD, 508GT
Rocznik: 99,2004,2011,2015,2015,2015
Postów: 696
|
![]()
Pierzenie mechatronika też szwankuje zawory się wymienia i lata dalej , wszystko zależy jakie są błędy czasem cała skrzynia jest super a pada TCM nie ma jednolitej usterki oni sie po prostu nie chcą pierdzielić z robota za drobne , bo za mechatronika wezmą 1500zł a za całą naprawę 7-9
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ford::average
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 07-03-2017
Skąd: 51.429251, 21.128661
Model: Hyundai Grand Santa Fe, Ford Kuga
Silnik: 2.2 CRDi 197KM, 2.0 TDCi 163KM
Rocznik: 2014, 2010
Postów: 97
|
![]()
Dwa tygodnie minęły, dziś odebrałem auto. Będę testował, mam nadzieję, że już będzie ok. Szkoda tylko, że muszę sam zrobić zbieżność, kierownica strasznie leci w lewo. Ale cóż, widać tego oni nie potrafią Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ford::average
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 07-03-2017
Skąd: 51.429251, 21.128661
Model: Hyundai Grand Santa Fe, Ford Kuga
Silnik: 2.2 CRDi 197KM, 2.0 TDCi 163KM
Rocznik: 2014, 2010
Postów: 97
|
![]()
Auto odebrane we wtorek, w środę wróciło do warsztatu z usterką silnika i skrzyni biegów... Jakaś masakra!!! Wczoraj zaczęło szarpać, nie wiem czy skrzynia, czy silnik. Wiem, że problemów z silnikiem nie miałem jakichkolwiek przed oddaniem auta do Maktransu. Wczoraj znajomy podpiął pok kompa i wywaliło błąd doładowania w silniku i błąd adaptacji skrzyni. Na lawecie pojechało 100km do Maktransu...
Ostatnio edytowane przez bballfreaker ; 14-02-2019 o 14:24 |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 05-06-2007
Skąd: Szczecin
Model: S-max FL, Ecopasqda st-line,Edge 2fl
Silnik: 2.0 tdci, 1.0 w 3 cyl at6, 2.0 w 4cyl at8
Rocznik: 2010,2018,2019
Postów: 1,756
|
![]()
auto stalo 2 tyg w maktransie ? myslealem ,ze robia serwis w max 3 dni.
ile autem udalo sie przejechac po naprawie ? wczesniej miales podobne objawy? jakis metaliczny dzwiek ?
__________________
SZCZECIN, miasto nad morzem |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 18-10-2013
Model: S-max
Silnik: 2.0 TDCI 163KM
Rocznik: 2011
Postów: 16
|
![]()
Moje auto stało 3 tyg. A miało max 7 dni. Wstawisz to mają Ciebie gdzieś. Przez tel jest tylko ładnie. A ta Ukraina w biurze jest straszna. Sztuczny uśmiech wyłuczony i tylko kasa się liczy. Jak zdasz jakieś pytanie i chcesz rozmawiać z szefem to uśmiech ginie i robi się wściekła, bardzo nie miła. Może i robią dobrze ale niesmak pozostaje.
Ostatnio edytowane przez pawel1984s ; 14-02-2019 o 21:49 |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ford::average
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 07-03-2017
Skąd: 51.429251, 21.128661
Model: Hyundai Grand Santa Fe, Ford Kuga
Silnik: 2.2 CRDi 197KM, 2.0 TDCi 163KM
Rocznik: 2014, 2010
Postów: 97
|
![]()
Auto dziś odebrałem.
Co się stało? Otóż panowie z warsztatu zamocowali rurę do intercoolera na "farta". Odłączyła się rura, co spowodowało błąd silnika i automatyczne szarpanie autem, a w następstwie tryb awaryjny. Panowie z Maktransu podobno zamocowali teraz rurę do intercoolera porządnie. Taką mam nadzieję... Co do terminu dwóch tygodni. Mi od razu powiedziano w dniu oddania auta, że regeneracja potrwa do dwóch tygodni. Trwało to dokładnie tyle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ford::specialist
![]() Imię: Arkadiusz
Zarejestrowany: 10-11-2015
Skąd: Pod Warszawą
Model: Ford Edge Titanium AWD
Silnik: 3,5 V6 284KM
Rocznik: 2018
Postów: 642
|
![]() Cytat:
Byćmoże terminy się wydłużyły, bo mają dużo klientów z całej Polski, po reklamie na tym forum... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
ArekMiz, 03.13-11.15 Renault Scenic II 2,0i16V automat (2007) 11.15-05.20 Ford S-Max 2,0eb 240KM PowerShift (2012) od 06.20 Ford Edge 3,5 V6 AWD (2018') |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ford::amateur
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 01-02-2020
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 benzyna
Rocznik: 2010
Postów: 3
|
![]()
Wczoraj miałem dziwny problem ze zmianą biegu - czy to już czas na kosztowną naprawę czy jakieś chwilowe 'zaćmienie' elektroniki?
W trybie D wszystko działało normalnie. Jak przełączyłem na Tryb S to przy 80 km/h już obroty były na maks i nie chciał zmienić biegu na wyższy natomiast ręcznie przez przesunięcie dźwigni zmiany biegów na + normalnie bieg wskakiwał. Po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu działało normalnie. |
![]() |
![]() |