![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 17-03-2017
Skąd: Śląsk
Model: Mondeo MK4 Titanium X
Silnik: 2,0 SCTi 203KM powershift (już jest 240KM)
Rocznik: 2010
Postów: 113
|
![]()
Witam.
Chcę zmienić w swoim MK4 2,0 ecoboost 240 ( teoretycznej mocy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ) intercooler na wydajniejszy/sprawniejszy od FMIC lecz po kontakcie z nimi zostałem zapytany o średnicę kanałów w seryjnym jaki mam. W związku z powyższym proszę o pomoc ponieważ nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji, nawet w hurtowni IC Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Zaproponowali mi dwa coolery lecz nie chcą dać mi z mniejszą średnicą niż mam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 07-03-2019
Skąd: Rzeszów
Model: Fusion
Silnik: 2.0 Turbo 240KM
Rocznik: 2015
Postów: 101
|
![]()
Ja taki kupiłem
Chłodnica Intercooler 550x180x65mm FMIC Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 07-03-2019
Skąd: Rzeszów
Model: Fusion
Silnik: 2.0 Turbo 240KM
Rocznik: 2015
Postów: 101
|
![]()
.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::expert
![]() Imię: Radosław
Zarejestrowany: 11-07-2012
Skąd: Lębork
Model: Mondeo MKV AWD, Peżot 308 T9 ON
Silnik: 180 + wirus
Rocznik: 2018
Postów: 2,170
|
![]()
__________________
Łe tam Panie, Fordy rdzewiejo, sie psujo i nie jado i palo jak smoki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
ford::average
![]() Zarejestrowany: 17-03-2017
Skąd: Śląsk
Model: Mondeo MK4 Titanium X
Silnik: 2,0 SCTi 203KM powershift (już jest 240KM)
Rocznik: 2010
Postów: 113
|
![]() Cytat:
Bump: Cytat:
To teraz pytanko drugie. Skoro Tuningowe coolelry mają mniejszą średnicę to jest sens w nie brnąć ? Zaoferowano mi cooler o wymiarach rdzenia 550x230x65mm zamiast seryjnego 550x180x65mm lecz z kanałami 63mm. Wiem, że są różne przejściówki tylko czy to tak powinno być ? Swoją drogą ciekawi mnie czy wejdzie cooler o 50mm wyższy... ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::average
![]() Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 07-03-2019
Skąd: Rzeszów
Model: Fusion
Silnik: 2.0 Turbo 240KM
Rocznik: 2015
Postów: 101
|
![]()
Przecież liczy się też grubość a nie wymiar, wyzszy jedynie zwiekszy Ci turbo dziurę to raz a dwa to pół coolera będzie zasłonięte zderzakiem.
Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 17-03-2017
Skąd: Śląsk
Model: Mondeo MK4 Titanium X
Silnik: 2,0 SCTi 203KM powershift (już jest 240KM)
Rocznik: 2010
Postów: 113
|
![]() Cytat:
Bump: Byłeś może w miejscu gdzie spotykają się hamy i wymieniają wykresami po zmianie coolera by sprawdzić efekty ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::beginner
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 12-05-2015
Skąd: Poznań
Model: Mondeo MK5
Silnik: 2.0 EcoBoost 280km
Rocznik: 2015
Postów: 28
|
![]()
Te IC są testowane wytrzymałościowo do 10bar ciśnienia, turbo Ci poda ile? Tak kosmicznie ze 2bary max.
Ja w MK5 2.0eb mam 550x180x65 kanały 63mm deklarowany jest do chyba 400km. Jak wrzucisz za duży to będziesz miał turbo dziurę. Max jaki bym wstawił to 550x230x65, ale u mnie się nie mieści bo mam chłodnicę oleju skrzyni, a i tak musiałem masę rzeczy pociąć aby upchać to tam + ślusarz do dorobienia flanszy na MAP. Nie wiem jak w MK4, zarzuć sobie zdjęcia w gógla i zobacz co ludzie wstawiali. No i zrzuć u siebie zderzak, zobacz ile masz miejsca, czy CI wejdzie. Ja już jeden odsyłałem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ford::average
![]() Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 07-03-2019
Skąd: Rzeszów
Model: Fusion
Silnik: 2.0 Turbo 240KM
Rocznik: 2015
Postów: 101
|
![]() Cytat:
Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
ford::average
![]() Zarejestrowany: 17-03-2017
Skąd: Śląsk
Model: Mondeo MK4 Titanium X
Silnik: 2,0 SCTi 203KM powershift (już jest 240KM)
Rocznik: 2010
Postów: 113
|
![]() Cytat:
Ja nie mam chłodnicy oleju w powershifcie, ale bankowo plastiki trzeba będzie "modelować" �� Bump: Cytat:
Z obsługi FMIC zalecają do 2,0 ecoboost wsadzić ten 550x230,65 z kanałami 63mm aby turbodziury była mniejsza od tego 550x180x65 z kanałami 51mm. Ponoć wchodzi ten wyższy bez problemu do MK4. Ostatnio edytowane przez Python013 ; 09-06-2021 o 12:44 |
||
![]() |
![]() |