|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
17-09-2013, 19:14 | #21 |
ford::amateur
Imię: Darek
Zarejestrowany: 01-02-2013
Model: C-MAX
Silnik: 1,8 Hem
Rocznik: 2004
Postów: 5
|
Odp: Nietypowa awaria alternatora (układu ładowania)
Problem rozwiązany.
Wyjmując kolektor dolotowy przejrzałem wszystkie wtyczki i przy jednej którą wpina się z boku kolektora nad alternatorem był ułamany i przyśniedziały niebieski kabelek. Przylutowany i wszystko wróciło do normy. |
03-01-2021, 16:33 | #22 |
ford::average
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 01-08-2015
Skąd: Sieradz
Model: c-max
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2007
Postów: 88
|
Błąd P 0625
Witam serdecznie. Problem z ładowaniem. Na podłączonym komputerze wskazuje błąd P 0625. Po zapaleniu silnika po chwili wskazuje ładowanie 14,4V. Po odpaleniu odbiorników typu grzana przednia szyba, grzanie tylnej szyby, klima, nawiew napięcie spada w okolicy 10,8 i nie wzrasta. Odłączałem po kolei grzanie przedniej szyby wzrosło do około 11,3, nast. tylna szyba-12v,nawiew i klima wzrosło 13,5. Napięcie już nie wzrosło. Samochód pracował tylko na włączonych światłach mijania. Dodam że jak rano zapalę zdarza się że światła mijania przygaszają się lub rozświetlają po dodaniu gazu. Problem istnieje praktycznie tylko jesień zima przy niskich temperaturach. Domyślam się że problem może tkwić w alternatorze jak to wskazuje zresztą w/w błąd. Czy jest szansa aby ktoś bliżej zasugerował co może być walnięte w samym alternatorze.
|
04-01-2021, 11:09 | #23 |
ford::professional
Zarejestrowany: 06-08-2009
Skąd: Toruń
Model: Escort
Silnik: 1.8 D CLX
Rocznik: 1991
Postów: 1,408
|
Odp: Nietypowa awaria alternatora (układu ładowania)
Regulator napięcia.
|
11-01-2021, 17:23 | #24 |
ford::average
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 01-08-2015
Skąd: Sieradz
Model: c-max
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2007
Postów: 88
|
Odp: Nietypowa awaria alternatora (układu ładowania)
W piątek odbieram alternator od elektryka. Zobaczymy co powie i jak zrobił. Mam nadzieje że pozbędę się problemu jaki inni koledzy.
|
23-04-2021, 11:49 | #25 | |
ford::amateur
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 27-12-2018
Model: C-max
Silnik: 1,8
Rocznik: 2004
Postów: 4
|
Odp: Nietypowa awaria alternatora (układu ładowania)
Cytat:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] |
|
15-06-2021, 11:12 | #26 |
ford::amateur
Imię: radek
Zarejestrowany: 22-05-2015
Skąd: Dania
Model: fokus
Silnik: 1,6
Rocznik: 2006
Postów: 1
|
Odp: Nietypowa awaria alternatora (układu ładowania)
Podpinam się do tematu. Rok temu wymieniłem alternator, i nowy aku. Teraz znowu awaria. Pod obd2 pokazuje zróżnicowane ładowanie od 12.3v do 14,7. Po odpaleniu wyskakuje komunikat "ładuj system, serwis teraz". Po włączeniu biedu i ruszeniu lampka baterii znika. Jednakże aku traci szybko poziom naładowania. Około tygodnia temu zgrzytło coś w alternatorze, pewnie szczotki. Pacjent to mondeo mk5 2.0d 150hk. Szukam przyczyny, obd nie pokazuje błędów w ECU. Po przejechaniu 100kil wcześniejszym naładowaniu aku do full. Poziom procentowy baterii spadł z 93 % do 45% chyba jednak alternator nie ładuje? Na mierniku pokazuje 14.3V ładowanie na klemach, obd2 program torque pro pokazuje 14,6V ładowania. O co tu chodzi bo już sam nie wiem... Podpowiedzcie coś panowie.
Ostatnio edytowane przez radziooford ; 15-06-2021 o 17:54 |
Tagi |
alternator , c-max |
|
|