![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 05-06-2021
Skąd: Pionki
Model: Fusion
Silnik: 1.4 16v
Rocznik: 2005
Postów: 52
|
![]()
Witam serdecznie wszystkich użytkowników tego forum.
Jako nowy posiadacz starego Forda Fusion 1.4 16v, mam do was takie pytanie, który zawór klimy jest niskiego ciśnienia, ten za lampą, czy ten na pasie przednim? Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: Sławek
Zarejestrowany: 25-09-2012
Skąd: Warszawa
Model: Focus 3 kombi
Silnik: 1.6 TDCi DV6C
Rocznik: 2012
Postów: 1,411
|
![]()
ten na pasie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Junior Moderator
![]() Zarejestrowany: 09-09-2004
Skąd: lubuskie
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 3,033
|
![]()
niskiego wg mnie ten za lampą
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 05-06-2021
Skąd: Pionki
Model: Fusion
Silnik: 1.4 16v
Rocznik: 2005
Postów: 52
|
![]()
A czy ktoś ma 100% pewność który to jest?
Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Junior Moderator
![]() Zarejestrowany: 09-09-2004
Skąd: lubuskie
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 3,033
|
![]()
ja mam 100% pewności, że ten zawór na pasie jest na skraplaczu a skraplacz to HP czyli high pressure
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] jest jeszcze możliwość, że w benzynie to jakoś całkiem inaczej rozwiązali bo ja miałem diesla ale wątpię żeby były aż TAKIE różnice edit: skraplacz jest ten sam do wszystkich wersji: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
![]() [Regulamin] [Zasady zamieszczania ogłoszeń o sprzedaży części] [Jak pisać zgodnie z zasadami panującymi na forum] [Zmiana tytułu tematu] [Zasady zamieszczania ogłoszeń o sprzedaży pojazdu] Ostatnio edytowane przez Speedo ; 15-06-2021 o 13:18 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::professional
![]() Imię: Sławek
Zarejestrowany: 25-09-2012
Skąd: Warszawa
Model: Focus 3 kombi
Silnik: 1.6 TDCi DV6C
Rocznik: 2012
Postów: 1,411
|
![]()
Pytanie o ktory pas chodzi.mnie o ten grodziowy.
W kazdym razie zawór niskiego ciśnienia jest na rurze (z reguły tej grubszej) pomiedzy parownikiem a sprezarka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::average
![]() Imię: Janusz
Zarejestrowany: 04-12-2018
Skąd: Polska SPI
Model: c max
Silnik: 1.0..125KM.
Rocznik: 2013...
Postów: 133
|
![]()
niskiego cisnienia jest nieco mniejszy od wysokiego...inne złaczki.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 11-02-2004
Model: Focus, Fusion
Silnik: PNDD + LPG, FXJA + LPG
Rocznik: 2018, 2006
Postów: 3,531
|
![]()
Nabijałem raptem wczoraj przez ten pod lampą. I ruszyła.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ford::average
![]() Imię: Janusz
Zarejestrowany: 04-12-2018
Skąd: Polska SPI
Model: c max
Silnik: 1.0..125KM.
Rocznik: 2013...
Postów: 133
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Junior Moderator
![]() Zarejestrowany: 09-09-2004
Skąd: lubuskie
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 3,033
|
![]()
przez ten pod lampą można nabijać tylko w stanie gazowym, bo jak nabijesz w stanie ciekłym i sprężarka to zaciągnie to się rozleci, nabijasz w stanie gazowym (butla zaworkiem do góry), odczekiwujesz dłuższą chwilę dla pewności i dla jeszcze większej pewności pokręcasz wałem kompresora i wtedy dopiero można odpalić silnik
|
![]() |
![]() |