![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 29-06-2021
Model: S-MAX
Silnik: 2.0TDCI (96kw)
Rocznik: 2008
Postów: 15
|
![]()
Czy błąd P081D może być spowodowany przez zapowietrzony układ hamulcowy? Auto odpala normalnie, wrzuca wszystkie biegi. W pewnym momencie pojawia się usterka silnika i moc auta spada, a max. bieg na jaki wchodzi to tylko "3". Ten błąd pojawia się od razu po odpaleniu. Później po wywaleniu błędu silnika pojawia się cała litania z załącznika
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 23-05-2017
Skąd: Szczecin
Model: Mondeo
Silnik: Chrysler Stratus 2.5V6, MK3 2.5V6 Jatco było jest 2.0 TDCI 163KM PS ,Kia Ceed, Freemont AWD, 508GT
Rocznik: 99,2004,2011,2015,2015,2015
Postów: 696
|
![]()
Najpierw szukaj zwarcia przy rozruszniku jeśli będzie ok to potem podmień zaworki sterujące N75 miejscami takie dwa brązowe zaworki obok siebie z wężykami sterujące podciśnieniem i egr , tylko nie pomyl wężyków prosta sprawa . wykasuj błędy i zrób jazdę próbną jeśli to nie pomoże , ponownie odczytaj błędy być może czujnik w skrzyni biegów nawala. Na razie bez kosztowo zrób to co opisałem. Poradzisz sobie z tym sam .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 29-06-2021
Model: S-MAX
Silnik: 2.0TDCI (96kw)
Rocznik: 2008
Postów: 15
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 29-06-2021
Model: S-MAX
Silnik: 2.0TDCI (96kw)
Rocznik: 2008
Postów: 15
|
![]()
Zwarcia na rozruszniku nie mam pojęcia jak sprawdzić. Multimetrem sprawdziłem ciągłość obwodu podpinając się pod + i masę -przebicia nie było.
Zaworki zamienione, dalej to samo. Mam je podłączone tak jak na obrazie z załącznika |
![]() |
![]() |