![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::expert
![]() Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 11-12-2005
Skąd: Warszawa , Łódz czasami...
Model: Mondeo Mk4 , Opel Movano
Silnik: 2.0 TDCI , 2.3 DCI-by V-tech 130KM / 170KM
Rocznik: 2008 , 2011
Postów: 3,640
|
![]()
Jacoob - masz rację. Celna uwaga.
Przez 4 lata EGR nie dawał żadnych oznak że coś może być z nim nie tak. Ani błędów , ani żadnego przymulenia , trudności z odpalaniem czy nierównej pracy silnika. Błędami z EGR zaczął sypać dopiero jak się kompletnie zapchał DPF. Jakbym w porę zadbał o EGR , to pewnie nie musiałbym oddawać DPF-u do czyszczenia , a starczyłoby zwykłe wymuszenie wypalania. Cóż czasami tak bywa Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Liczą się ludzie - nie samochody. Samochód jest tylko dodatkiem do człowieka i nigdy nie powinno być odwrotnie ! Nie ważne gdzie , nie ważne kiedy , nie ważne po co , ważne z kim. ![]() KU PRZESTRODZE ! http://www.youtube.com/watch?v=PAWZHL46B9Q 18+ !!! |
![]() |
![]() |