![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#641 |
ford::average
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 26-02-2013
Skąd: waw
Model: Mondeo MK IV
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2014
Postów: 106
|
![]()
Kilkanaście godzin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#642 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 25-02-2017
Skąd: Rzeszów
Model: Mondeo MK4
Silnik: DW10C 163KM
Rocznik: 2012
Postów: 341
|
![]()
Myślę, że to nie to. Sam odłączałem wielokrotnie czasem na 12h-14h i nie miało to wpływu na interwał spalania. Reset PCM też nie miał wpływu. A nawet zmiana mocy ze 140 na 163 KM pozostała bez znaczenia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#643 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 10-01-2016
Model: Ford mondeo
Silnik: 2.0tdci 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 90
|
![]() Cytat:
odnośnie częstego wypalania to ma to związek z ciśnieniem doładowania (zbyt duże jak na potrzeby delikatnej jazdy) i otwarciej EGR, też mam jak u Ciebie jeżdżąc jak ostatnia sierota i tak wypala co ok 200km, ale będąc w górach gdzie często trzeba było dobrze wciskać pedał nawet 400km robił. Do czego zmierzam gdy bardziej dusimy gaz EGR prawie zawsze się zamyka, przy hamowaniu silnikiem i tak jest zamknięty. Wydaje mi się, że to częste wypalanie to skutek średniej wartości procentu otwarcia EGR a ta jest tym większa im ciśnienie doładowania jest wyższe niż faktyczne zapotrzebowanie. Wiecie co jest w tym najśmieszniejsze?? nie ma parametru PID z wymaganym ciśnieniem doładowania !!!! w tym zasr..nym sterowniku. Coś takiego było w każdym aucie z tubo jaki posiadałem ale w ford nie ma.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#644 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 25-10-2015
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2010
Postów: 14
|
![]()
Hey, odswieze troche temat - i jak poradziliscie sobie z czestszym wypalaniem dpf?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#645 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 30-08-2008
Skąd: Szczecin
Model: mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 140KM -> 163KM
Rocznik: 2011
Postów: 1,100
|
![]()
Wyprogramowalem egr, wypala co 800-900km
|
![]() |
![]() |
![]() |
#646 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 25-10-2015
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2010
Postów: 14
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#647 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 25-02-2017
Skąd: Rzeszów
Model: Mondeo MK4
Silnik: DW10C 163KM
Rocznik: 2012
Postów: 341
|
![]()
U mnie zmiana paliwa na BP Ulitmate i skończyłem właśnie butelkę Millersa Eco Max 500 ml.
Zrobiłem wykres. Na osi x numer wypelania, na osi y kilometry przebyte pomiędzy wypaleniami. Kilometry mierzone od chwili zakończenia wypalania do rozpoczęcia nowego. Kilometry przejechane w trakcie wypalania nie były brane pod uwagę. Czerwonymi kropkami oznaczona krzywa prognozy. Zmieniłem w jednym czasie dwa czynniki. Paliwo z Orlenowskiej Vervy na BP Ulitmate bo tak zaleca Ford oraz zacząłem lać Millersa. Oznaczyłem wszystko na wykresie. Od chwili "kuracji" z Millersem przejechałem 2714 km aby coś się odblokowało w filtrze i interwał sie wydłużył. Może to zasługa samego paliwa, może samego dodatku, może tego i tego - nie jestem w stanie określić. Teraz do baku będzie lany zamiast Millersa dodatek Archoil. Już kupiony jeździ w bagażniku. Zobaczymy co się zmieni. Miałem dać Wam znać jak dojadę jeszcze cały bak z Millersem ale kolega wywołał do tablicy przed czasem więc przedstawiam co mam. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#648 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 23-10-2006
Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Model: S-Max Titanium RS, S-Max x2 Convers+ by Orion
Silnik: 2.2 TDCI 200KM, 2.0 TDCI 164KM
Rocznik: 2010, 2011
Postów: 524
|
![]()
U mnie była uszkodzona świeca, w podgrzewaczu paliwa, co zamontowany jest przy DPF.
Cały układ został wymieniony, ponieważ po demontażu samej świecy i zamontowanej nowej, miejsce na świecę trudno było uszczelnić. Po wymianie układu, wszystko wróciło do normy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#649 | |
ford::average
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 15-01-2011
Skąd: Puławy
Model: mondeo mk4 lift
Silnik: DW10C 196KM
Rocznik: 2011
Postów: 70
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#650 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 23-10-2006
Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Model: S-Max Titanium RS, S-Max x2 Convers+ by Orion
Silnik: 2.2 TDCI 200KM, 2.0 TDCI 164KM
Rocznik: 2010, 2011
Postów: 524
|
![]()
Mechanik mi robił.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Tagi |
dpf , dymi , egr , mondeo mk4 |
|
|