|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
02-04-2022, 09:35 | #961 |
ford::beginner
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 11-02-2013
Skąd: Kraśnik
Model: Focus RS mk3
Silnik: 2.3 EB
Rocznik: 2017
Postów: 23
|
Odp: Sync 2 zamiana na Sync 3
postawiony, działa pięknie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
02-04-2022, 09:46 | #962 | |
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 16,985
|
Odp: Sync 2 zamiana na Sync 3
Cytat:
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM |
|
03-04-2022, 08:57 | #963 |
ford::expert
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 24-06-2015
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Model: KUGA
Silnik: 1.5 eb
Rocznik: 2020
Postów: 2,435
|
Odp: Sync 2 zamiana na Sync 3
Nie wiem jakim trzeba być ignorantem i leniem żeby ubić sync3 w mk3. Nie posiadam absolutnie żadnej wiedzy informatycznej, ogralem tych modułów grubo ponad 100 sztuk i nigdy nie miałem takich problemow mimo tego że gdy cała zabawa z s3 się zaczynała wyglądało to zupełnie inaczej niż dziś.
|
03-04-2022, 09:32 | #964 | |
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 16,985
|
Odp: Sync 2 zamiana na Sync 3
Cytat:
Wystarczy wziąć "wczesny APIM USA" (tak gdzieś do połowy 16 roku) i postanowić wykonać co trzeba by uruchomić sobie 'calm screen'... Polecam Koledze to doświadczenie a dopiero potem ewentualne deprecjonowanie cudzej inteligencji... Podobnie kończą się próby "dodania" do takiego APIM europejskich "samochodzików" (np. kombi) w wizualizacji PDC... Tak więc choć trochę więcej dystansu do własnej wiedzy i doświadczenia...
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM Ostatnio edytowane przez tedi_k ; 03-04-2022 o 09:36 |
|
22-06-2022, 18:30 | #965 |
ford::average
Zarejestrowany: 19-03-2011
Skąd: Łódź
Model: Focus mk3,5
Silnik: 2.0 TDCI/180KM
Rocznik: 2015
Postów: 90
|
Odp: Sync 2 zamiana na Sync 3
Mam pytanie, Czy można użyć sync3 z Kugi 2017 do Focusa MK 3.5 z 2015? oraz czy do przełożenia trzeba kupić ekran sync3 czy wystarczy sam APIM a ekran od sync2? I jeszce jedno pytanie, jaką dobrą antenę GPS do wrzucenia pod deskę rozdzielczą zamiast zdejmowania podsufitki?
Dołączam zdjęcie do sync3 z Kugi 2017 link do większej ilości zdjęć [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] APIM HJ5T-14G370-KFB według etis jest z nawigacją |
22-06-2022, 18:36 | #966 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 7,427
|
Odp: Sync 2 zamiana na Sync 3
APIM i ekran do wymiany, ekran ma mocowania dedykowane, wiec szukaj z Focusa
|
22-06-2022, 18:39 | #967 |
ford::specialist
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 09-02-2017
Skąd: Warszawa
Model: Focus
Silnik: 1.6 Benzyna
Rocznik: 2013
Postów: 812
|
Odp: Sync 2 zamiana na Sync 3
Ekran z sync2 nie pasuje. Musisz kupić.
Antena każda OEM. Ford. Fiat itp.
__________________
===== |
22-06-2022, 18:40 | #968 | |
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 16,985
|
Odp: Sync 2 zamiana na Sync 3
Cytat:
Mocowania ekranu przekłada się z ekranu Sync2 (który i tak ma praktycznie zerową wartość handlową...).
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM |
|
23-06-2022, 10:41 | #969 |
ford::average
Zarejestrowany: 19-03-2011
Skąd: Łódź
Model: Focus mk3,5
Silnik: 2.0 TDCI/180KM
Rocznik: 2015
Postów: 90
|
Odp: Sync 2 zamiana na Sync 3
Czy Kuga 2017 ma antenę gps pod deską, oraz czy usb hub z Kugi też można użyć do Focusa MK3,5?
Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka |
01-07-2022, 21:25 | #970 |
ford::beginner
Imię: Piotrek
Zarejestrowany: 25-09-2012
Skąd: Kraków
Model: Focus MK3
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2013
Postów: 11
|
Odp: Sync 2 zamiana na Sync 3
Cześć, wymieniłem Sync 2 na 3. Pojawiło się kilka problemów z konfiguracją. Część z nich już rozwiązałem i w miarę to działa. Ale z kilkoma nadal mam problem.
1. Brak wizualizacji czujników cofania. Piszczy, ale nie pokazuje na ekranie. Czujniki fabryczne przód 6, tył 4). Mam też PAM, ale nie sprawdzałem jeszcze czy działa. Grafika w każdym razie jak wcisnę przycisk jest. 2. Stabilność GPS. Dodałem jakąś antenę, wklejając za wyświetlaczem. Bywa, że się gubi całkowicie, ale jeszcze za mało testowałem, żeby potwierdzić na 100% czy jest faktycznie źle. Natomiast notorycznie pokazuje zły azymut. Jadę prosto a samochód jest przekręcony. Czy może przeszkadzać pozostawiony moduł mgps? Może antena jest źle zamocowana? 3. Jasność zmienia się samoczynnie, ale w taki dziwny, niestabilny sposób. Na jakiej podstawie APIM ustala ten poziom jasności? Na razie tyle zauważyłem. Ford Focus z 2013. Fabrycznie Sync 1 z BT. Może ktoś jakoś naprowadzić na rozwiązanie? Po wymianie konfigurowałem tylko APIM, może coś jeszcze wymaga przekonfigurowania? |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|