![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 10-06-2014
Model: Focus mk2 FL
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 72
|
![]()
Focus mk2 1.8 TDCI, czy w tych silnikach przy pomocy FORSCAN zawsze w pozycji "manifold absolute presure sensor" wskazuje wyłącznie ciśnienie atmosferyczne?
U mnie wskazuje cały czas 100,5 kpa, a pomimo tego jakoś to jedzie, natomiast po odłączeniu wężyka od MAPsensora (i zaślepieniu krućca w kolektorze) łapie tryb awaryjny powyżej 2,5 tys obrotów- więc PCM przy podpiętym wężyku coś tam z tego MAP sensora jednak czyta... a prawidłowych wskazań w FORSCAN brak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 05-06-2013
Skąd: Poznań
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCi 109KM
Rocznik: 2008
Postów: 840
|
![]()
Wartość powinna się zmieniać, dokładniej to rosnąć.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 10-06-2014
Model: Focus mk2 FL
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 72
|
![]()
Tak to wiem, pytanie czy FORSCAN nie ma jakiegoś błędu że pokazuje Ciśnienie atmosferyczne, bo gdyby MAP sensor faktycznie nie działał to łapałby błędy niskiego ciśnienia doładowania lub nie miałby mocy.
Dlatego po prostu pytam czy ktoś się z tym już spotkał |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::specialist
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 05-06-2013
Skąd: Poznań
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCi 109KM
Rocznik: 2008
Postów: 840
|
![]()
Mechanikiem nie jestem ale trochę siedze na forum i nie kojarze takiego błędu. Podłącz pod wężyk strzykawke i zobacz czy się wartość zmienia i czy gniazdo i wtyczka nie jest zabrudzone.
|
![]() |
![]() |