![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 24-10-2020
Skąd: mazury
Model: MK3
Silnik: 2.0 TDCI 163KM
Rocznik: 2012
Postów: 61
|
![]()
Cześć,
Wczoraj jadąc 120-140 wciskając gaz do dechy auto raptownie straciło moc, obroty max 3 tys... wciśnięcie sprzęgła na chwilę resetuję ten objaw ale powyżej 120-140 znowu łapie jakiś tryb awaryjny. Zero błędów na licznikach, jedyny błąd to awaria systemu parkowania, obawiam się, że w nocy kuny coś zżarły ? może przepływomierz ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FCP member
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 23-08-2014
Model: Focus
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2016
Postów: 2,646
|
![]()
Podepnij jakiś interfejs diagnostyczny i odczytaj błędy. Ciężko wróżyć z fusów.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 24-10-2020
Skąd: mazury
Model: MK3
Silnik: 2.0 TDCI 163KM
Rocznik: 2012
Postów: 61
|
![]()
Właśnie zamawiam kabel do auta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 24-10-2020
Skąd: mazury
Model: MK3
Silnik: 2.0 TDCI 163KM
Rocznik: 2012
Postów: 61
|
![]()
W końcu udało się podłączyć auto i wywala takie błędy:
===PCM DTC P02E1:00-2E=== Kod: P02E1 - Wydajność sterowania przepływem A” powietrza wlotowego w silniku Diesel. Status: - DTC obecny w czasie wydania polecenia - Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module). Zamrożone ramki #1: -EVENT_TIME: 311706407 s (Wed Dec 12 06:51:53 2035) - Event time -TOTAL_DISTANCE: 267933 km - Całkowity (przebyty) dystans -MODULE_VOLTAGE: 14.8 V - Napięcie modułu sterującego ===END PCM DTC P02E1:00-2E=== ===PCM DTC P02E9:15-27=== Kod: P02E9 - Wysoka wartość sygnału w obwodzie czujnika położenia zaworu sterowania przepływem A” powietrza wlotowego w silniku Diesel Dodatkowe symptomy usterki: - Obwód zwarty do akumulatora lub otwarty Status: - DTC obecny w czasie wydania polecenia - Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module). Zamrożone ramki #1: -EVENT_TIME: 311706392 s (Wed Dec 12 06:51:38 2035) - Event time -TOTAL_DISTANCE: 267933 km - Całkowity (przebyty) dystans -MODULE_VOLTAGE: 15.0 V - Napięcie modułu sterującego ==END PCM DTC P02E9:15-27=== Wymieniałem ostatnio kompletne sprzęgło i olej w skrzyni, może coś odpieli ? Ostatnio edytowane przez iqwan ; 03-05-2022 o 07:48 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::specialist
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 05-06-2013
Skąd: Poznań
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCi 109KM
Rocznik: 2008
Postów: 840
|
![]()
Błędy wskazują na przepustnice.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ford::average
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 24-10-2020
Skąd: mazury
Model: MK3
Silnik: 2.0 TDCI 163KM
Rocznik: 2012
Postów: 61
|
![]() Cytat:
Możliwe, że przy wymianie oleju w skrzyni / sprzęgła cos się odpieło ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FCP member
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 23-08-2014
Model: Focus
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2016
Postów: 2,646
|
![]()
Przepustnica a skrzynia to dość odległe miejsca są. Szczerze wątpię. Zacznij od sprawdzenia wiązki od przepustnicy i wtyczki.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ford::average
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 24-10-2020
Skąd: mazury
Model: MK3
Silnik: 2.0 TDCI 163KM
Rocznik: 2012
Postów: 61
|
![]() Cytat:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 2,624
|
![]()
Poczytaj jak czyści się przepustnicę.
__________________
Ti-VCT: 115 KM -> 122 KM -> 128 KM -> ~135 KM Przepustnica 45 mm -> 52 mm Większy filtr oleju |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::average
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 24-10-2020
Skąd: mazury
Model: MK3
Silnik: 2.0 TDCI 163KM
Rocznik: 2012
Postów: 61
|
![]()
Ok, dzięki.
Tylko w necie znalazłem 2 rodzaje jak wyglądają i nie bardzo wiem która jest w moim modelu. |
![]() |
![]() |