![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#21 | |
ford::average
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 24-10-2020
Skąd: mazury
Model: MK3
Silnik: 2.0 TDCI 163KM
Rocznik: 2012
Postów: 61
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ford::average
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 24-10-2020
Skąd: mazury
Model: MK3
Silnik: 2.0 TDCI 163KM
Rocznik: 2012
Postów: 61
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ford::specialist
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 05-06-2013
Skąd: Poznań
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCi 109KM
Rocznik: 2008
Postów: 840
|
![]()
Tak, powinna być otwarta. Zobacz w forscanie czy możesz przeprowadzić adaptacje przepustnicy. Kolejnym krokiem jest przejrzenie wiązki, zaczął bym od samej wtyczki i sprawdzenia czy peszel z wiązką nie jest uszkodzony.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ford::average
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 24-10-2020
Skąd: mazury
Model: MK3
Silnik: 2.0 TDCI 163KM
Rocznik: 2012
Postów: 61
|
![]()
Ok. Wyciągnąłem też zawór n75.
Zaraz idę montować do auta, skasuje błędy i zobaczę. Gdzie w forscan zrobię adaptacje ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ford::specialist
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 05-06-2013
Skąd: Poznań
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCi 109KM
Rocznik: 2008
Postów: 840
|
![]()
Ikona z kluczem.
Jeżeli masz miernik to zobacz czy tylko na jednym pinie w kostce jest napięcie ponad 12v. Ostatnio edytowane przez Vultar ; 07-05-2022 o 10:03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
ford::average
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 24-10-2020
Skąd: mazury
Model: MK3
Silnik: 2.0 TDCI 163KM
Rocznik: 2012
Postów: 61
|
![]() Cytat:
A i auto zupełnie inaczej gaśnie, o wiele ciszej i delikatniej. Wszystkie wtyczki spryskane kontakt spray i zaizolowane. Dzięki mega za pomoc ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ford::specialist
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 05-06-2013
Skąd: Poznań
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCi 109KM
Rocznik: 2008
Postów: 840
|
![]()
Czyli to będzie wtyczka, przepustnica przy gaszeniu się zamyka dzięki temu nie ma dopływu powietrza i właśnie lepiej gaśnie w sensie normalnie. W ostateczności można kupić inną używaną wtyczke i przelutować, najlepiej użyć koszulki termokurczliwe z klejem dla lepszej izolacji.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
ford::average
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 24-10-2020
Skąd: mazury
Model: MK3
Silnik: 2.0 TDCI 163KM
Rocznik: 2012
Postów: 61
|
![]() Cytat:
Wyłamany jest ten plastikowy boleć na wtyczce w przepustnicy, coś wymyślę.. najważniejsze że działa, spisałem sobie tez numer 9M5Q-9E926-AA, można kupić za grosze a nie za 3 tys jak mi po VIN dobrali. |
|
![]() |
![]() |