![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 06-07-2013
Model: Mondeo mk4
Silnik: DW10
Rocznik: 2009
Postów: 45
|
![]()
Cześć,
Ostatnio oglądałem takiego Forda: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Z ceną to zszedlem do 26 tys. zł. Samochód ma do zrobienia DPF (load 283%, 300% soot). Auto nie ma mocy z uwagi na ten DPF. Sa błędy od DPF: P2463 P246C P246B Oraz od turbo - P003A Dodatkowo dwa błotniki z przodu do wymiany (korozja), koło pompy CR mokro, ręczny do zrobienia - linka zerwana. Co sądzicie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 16-10-2017
Skąd: Świętochłowice
Model: Focus MK3.5/Clio IV PH2
Silnik: 2.0 TDCI 180KM/0.9 TCe 90KM
Rocznik: 2016/2020
Postów: 2,031
|
![]()
Nie warto.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::advanced
![]() Imię: Piotrek
Zarejestrowany: 17-11-2015
Skąd: Warszawa Węgrów
Model: Vw Arteon 2024, Clio V 2023, Fiat 126p 1979
Silnik: 2.0 TSI 190KM/1.0 Tce 90KM
Rocznik: 2024/2023/1979
Postów: 323
|
![]()
odpuść. jeszcze jak zardzewiały to musi być ulep jakiś bo polifty mają bardzo dobre blachy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::beginner
![]() Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 06-07-2013
Model: Mondeo mk4
Silnik: DW10
Rocznik: 2009
Postów: 45
|
![]()
Znaczy akurat poza tymi dwoma przednimi błotnikami od strony kół go już nie ma żadnej korozji.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 7,653
|
![]()
Skoro już go w myślach kupiłeś to po co teraz szukasz porady?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 06-07-2013
Model: Mondeo mk4
Silnik: DW10
Rocznik: 2009
Postów: 45
|
![]()
A po co taki zbedny komentarz, nic nie wnoszący?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::advanced
![]() Imię: Piotrek
Zarejestrowany: 17-11-2015
Skąd: Warszawa Węgrów
Model: Vw Arteon 2024, Clio V 2023, Fiat 126p 1979
Silnik: 2.0 TSI 190KM/1.0 Tce 90KM
Rocznik: 2024/2023/1979
Postów: 323
|
![]()
odpuść.. można kupić coś ładniejszego
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::expert
![]() Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,946
|
![]()
mozna kupic inne/lepsze ale nie w tej cenie.. odnosnie dpf to pewnie wymiana swiecy zalatwi sprawe. Z Turbo moze nie byc tak prosto.. ale kto nie ryzykuje..
Ps. przebieg cos maly.. 06/2016 mial 198.500km Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Sprawdz VIN - napisz maila! Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::beginner
![]() Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 06-07-2013
Model: Mondeo mk4
Silnik: DW10
Rocznik: 2009
Postów: 45
|
![]()
Czyli jednak cofany lekko, bo w cepiku 07.2017 ma 179 tys Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::expert
![]() Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,946
|
![]()
no pewnie jakies 30-40kkm..
__________________
Sprawdz VIN - napisz maila! Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK |
![]() |
![]() |