![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::professional
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 18-09-2007
Skąd: Już bardziej Wawa jak Sz-n
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 EcoBlue
Rocznik: 2019
Postów: 1,545
|
![]()
Update... Temat do zamknięcia.
Da się bez większych przeszkód dołożyć manetki do tej skrzyni [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Witam. Pytanie do forumowych specy, czy da się w miarę sensownie dołożyć manetki zmiany biegów przy kierownicy, do skrzyni A8, z pokrętłem zmiany ustawień? Od 2 lat jeżdżę mondkiem z tym automatem i jest mi z nim całkiem miło. Jednakże jest jeden element, który drażni mnie przeokrutnie. Nie mam możliwości zablokowania, czy sterowania przełożeniami. Ponieważ brałem auto z placu, nie miałem wyboru. Poprzednie mondeo z manualem pokazało mi jak fantastycznie zachowuje się 2 litrowy diesel, wykorzystany jako hamulec w górach. Ten napędza się się jak szalony i ani nim hamować, ani jechać na jednym biegu pod górkę. Odkryłem ostatnio w instrukcji, że "sekwencję" można osiągnąć gdy są manetki. Stąd pytanie, czy da się to bez wielkich kosztów czy operacji zamontować? Próbował ktoś tego?
__________________
![]() Ostatnio edytowane przez PAFFCIO ; 27-11-2024 o 11:48 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,691
|
![]() Cytat:
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::average
![]() Imię: Dominik
Zarejestrowany: 08-07-2014
Skąd: Poznań
Model: kuga 3/mondeo mk5FL A8
Silnik: 2.5 hybryda/2.0 tdci 150@190
Rocznik: 2023/2020
Postów: 198
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 13-06-2010
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK5 Titanium
Silnik: 2.0TDCI PS 209 by HEKO
Rocznik: 2017
Postów: 3,766
|
![]()
Tadeusz zapomniał-kto by spamiętał wszystkie pomysły upośledzonych o niskiej sprawności intelektualnej,układających te cenniki.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,691
|
![]() Cytat:
Otwarłem schematy elektryczne Mondeo MK5 podając datę produkcji jako połowa 2021. Wcześniej sprawdziłem, że złącze C218C to złącze "zwijaka od strony kierownicy". Jeśli manetki są, to muszą przechodzić przez to złącze. W związku z tym poszukałem, na których schematach owo złącze C218C występuje. Lista wystąpień w załączeniu. Dalszą część dyskusji można toczyć z Fordem, a próba podłączenia owych manetek - przy braku ich na schematach - można próbować... Ja tam się nie podejmę... Sytuacja może oczywiście wynikać z tego, że skrzynia 8F40 nie była stosowana w USA i w związku z tym na schematach - w większości "importowanych" z Fusiona USA (w USA złącze zwijaka ma oznaczenie C218B - i tak też - błędnie - występuje na schematach MK5) - nie została poprawnie rozrysowana, ale to nie zmienia nadal tego, że jak brak na schematach to dodanie i poprawne podłączenie "jest raczej problematyczne"...
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez tedi_k ; 19-08-2022 o 22:51 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 13-06-2010
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK5 Titanium
Silnik: 2.0TDCI PS 209 by HEKO
Rocznik: 2017
Postów: 3,766
|
![]()
Ale bu....bałagan znaczyGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ford::average
![]() Imię: Dominik
Zarejestrowany: 08-07-2014
Skąd: Poznań
Model: kuga 3/mondeo mk5FL A8
Silnik: 2.5 hybryda/2.0 tdci 150@190
Rocznik: 2023/2020
Postów: 198
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,691
|
![]() Cytat:
Łopatki podłączane są prost do PCM, TCM i licznika a instalacja haka to jedynie z tyłu pojazdu i do CAN. "Co ma piernik do wiatraka"???
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ford::average
![]() Imię: Dominik
Zarejestrowany: 08-07-2014
Skąd: Poznań
Model: kuga 3/mondeo mk5FL A8
Silnik: 2.5 hybryda/2.0 tdci 150@190
Rocznik: 2023/2020
Postów: 198
|
![]() Cytat:
Napisałeś wcześniej, że według teorii i schematów nie ma łopatek ze skrzynia 8f40. Ja tylko grzecznie i uprzejmie informuje że według mojej wiedzy są, ale mdo polift z łopatkami wychodziły, ale albo jako st albo w polaczeniu z hakiem. Nie ma trenda albo titana z łopatkami ot takGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 13-06-2010
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK5 Titanium
Silnik: 2.0TDCI PS 209 by HEKO
Rocznik: 2017
Postów: 3,766
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
manetka , skrzynia biegów |
|
|