![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 26-07-2013
Skąd: Opole
Model: Mondeo mk5
Silnik: 1.5 ecoboost
Rocznik: 2016
Postów: 11
|
![]()
Mam problem, Mondeo mk5, 2016, przebieg 120.000.
W trakcie jazdy, dowolna prędkość podczas próby przyspieszenia silnik szarpie, dławi się, nie chce przyśpieszać. Zdarzyło się też, że przy zapalaniu silnik długo kręci aby zapalił, ok 10 sek. Proszę o diagnozę. Check nie mruga, nie ma żadnych awaryjnych kontrolek Komputer pokazuje błąd P0087 - ciśnienie w szynie paliwowej/układzie zbyt niskie. Proszę o interpretacje, co się posypało ? Ostatnio edytowane przez kuba2011 ; 10-04-2022 o 21:00 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 07-03-2019
Skąd: Rzeszów
Model: Fusion
Silnik: 2.0 Turbo 240KM
Rocznik: 2015
Postów: 101
|
![]()
Podepnij komputer pierwsze, przyczyn może być wiele
Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 07-02-2021
Model: Ford focus mk3
Silnik: 1.5 ecoboost
Rocznik: 2015
Postów: 216
|
![]()
Check mruga przy szarpaniu?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FCP member
![]() Imię: Karol
Zarejestrowany: 19-05-2009
Skąd: Warszawa
Model: Ford Mondeo MK4
Silnik: 1,6 ecoboost
Rocznik: 2012
Postów: 2,053
|
![]()
A ja strzelam: wytarta szklanka od popychacza pompy WC i w efekcie zbyt mało paliwa.
__________________
Były: Ford Escort 1.3 1993 r., Mondeo MK3 kombi 1.8 duratec 2003 r. vel Czarnuch, Focus MK2 1.6 2009 r. najlepszy kompan na kręte drogi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 21-03-2015
Skąd: Lublin
Model: Mondeo Mk5
Silnik: 1.5 eb
Rocznik: 2015
Postów: 467
|
![]()
U mnie podobne objawy skończyły się wymianą silnika. O ile pamiętam to zaczęło się od przerywania pomiędzy 2200 a 2500 obrotów silnika na 3 lub 4 biegu przy przyśpieszaniu. Do tego silnik wpadał w wibracje na luzie. Cała buda się trzęsła. Przyczyna... hm... podobno to był złożony proces Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Nie pamiętam dokładnie czy to było to co kolega opisuje wyżej czy też jakiś inny popychacz który dawkuje olej (czy coś takiego...). W rezultacie wykrzywił mi się wał korbowy co wpłynęło na resztę gratów. 140 tyś i silnik pa pa. Wymieniony na gwaracji 12. Nic nie płaciłem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 26-07-2013
Skąd: Opole
Model: Mondeo mk5
Silnik: 1.5 ecoboost
Rocznik: 2016
Postów: 11
|
![]()
Check nie mruga, nie ma żadnych awaryjnych kontrolek
Komputer pokazuje błąd P0087 - ciśnienie w szynie paliwowej/układzie zbyt niskie |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 08-02-2018
Model: Mondeo MK5
Silnik: 1.5EB
Rocznik: 2015
Postów: 19
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::beginner
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 26-07-2013
Skąd: Opole
Model: Mondeo mk5
Silnik: 1.5 ecoboost
Rocznik: 2016
Postów: 11
|
![]()
Panowie, pięknie dziękuję.
Szklana wymieniona. Usterka naprawiona. Jeszcze raz dzięki |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::advanced
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 28-12-2020
Skąd: Kraków
Model: Ford Mondeo MK5
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2017
Postów: 321
|
![]()
Witam,
Pytam w imieniu kolegi więc nie krzyczcie, ze mam inne auto w opisie ! Pacjent: Mondeo, 2015 ,1.5 EB, ~90 tkm Objaw: w czasie jazdy, a zwlaszcza przy przyspieszanu, silnik przerywa i szarpie Poza tym odpala normalnie, na wolych obrotach wszystko OK, nie dymi, nie ubywa ani oleju ani plynu chlodzacego. Pytanie od czego zaczac ? Zakladam, ze świece, kable wysokiego napiecia, cewki na pierwszy ogien ? Prosze o info, czy w tym aucie to sie wymienia w komplecie i co ile km ? Prosze tez o info, jakie swiece, kable, cewki kupic ? Jesli macie jakies inne pomysly to tez dajce znac. Dzieki z gory w imieniu kolegi !
__________________
2 Fordy, 2 Francuskie, 1 Fiat ... tylko Ferrari w garażu jeszcze nie ma ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::advanced
![]() Imię: Karol
Zarejestrowany: 15-01-2017
Skąd: Gdańsk
Model: Ford Edge
Silnik: 2.0 Ecoboost
Rocznik: 2020
Postów: 291
|
![]()
Ja takie objawy miałem w 2.0 EB, wątek i rozwiązanie problemu tu -> [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Świece macie tu np. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] ew. podpytać po VIN, ale oryginalne forda świece nie są drogie, ja za komplet do 2.0 zapłaciłem ~130 zł, bo kupowałem po sztuce, zamiast kompletu. Należy tylko pamiętać, że generalnie świece forda są przykręcane siłą bodaj 15 nm i to jest dosłownie do wkręcenie i lekkie dociągnięcie. Na początek wymieńcie tylko świecie, tym bardziej jak nie były od nowości zmieniane, cewki i przewody, to już gdyby faktycznie wywalało jakiś błąd np. w forscanie. Ew. podepnijcie się forscanem i zobaczcie czy wypluwa błąd, mi np. błąd o czujniku wysokiego ciśnienia wywalał tylko chwile po wystąpieniu objawu, a potem błąd znikał. Czujniki szyny paliwa, najlepiej wymieniać od razu 2, z tego co czytam to ten wskazny w moim wątku -> [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] jest również do 1.5 EB i to jest na przewodzie paliwowym a czy od strony wysokiego ciśnienia pasuje ten bosch z wątku, to nie wiem, warto sprawdzić Ostatnio edytowane przez karoolpl ; 21-08-2022 o 13:00 |
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
brak mocy , ecoboost , nierówna praca , szarpie |
|
|