|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
22-09-2022, 14:23 | #11 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,661
|
Odp: Czy to wtrysk?
Cytat:
Nie nabijaj sobie poziomu wysyłając posty na prawo i lewo, często bez większego związku z tematem Coś świta czy nie za bardzo?? @[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] w kwestii regeneracji zdania są mocno podzielone. Tam zwykle jak już padło w temacie, psuje się tzw "cewka", której regenerować się nie da. Z tego co wiem firmy regenerujące radzą sobie z tym tak, że wymieniają takie cewki na używane w teorii sprawne. Reszta wtrysku raczej rzadko umiera i powoduje jakieś problemy. Generalnie ile ludzi tyle opinii według jednych regeneracja to strata kasy, według innych to dobre rozwiązanie. Z tego co kojarzę niedawno dało się kupić komplet w okolicach 3000 PLN - poszukaj. Jeśli natomiast kwota jest wciąż zbyt duża - można by pomysleć o poszukaniu używek za niewielką kasę - to będzie loteria, ale może akurat coś sensownego się trafi. |
|
22-09-2022, 15:09 | #12 |
ford::average
Zarejestrowany: 18-07-2006
Skąd: Sieradz
Model: Futura 2
Silnik: 1,8 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 176
|
Odp: Czy to wtrysk?
Mam 2 wyjete sprawne z mojego samochodu
|
22-09-2022, 16:25 | #13 |
ford::beginner
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-03-2016
Model: Focus Mk2
Silnik: 1.6TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 38
|
Odp: Czy to wtrysk?
Nie daj się namówić na regenerację .Tych wtrysków nie da się dobrze zrobić.Używane to też loteria.Ja kupiłem na znanym portalu niby po sprawdzeniu z wydrukami itp.Dałem kumplowi do sprawdzenia to się okazało że są gorsze niż moje stare.Dobrze że gość nie robił problemów ze zwrotem kasy.
Wysłane z mojego RMX2193 przy użyciu Tapatalka Ostatnio edytowane przez mariog1974 ; 22-09-2022 o 16:34 |
23-09-2022, 07:56 | #14 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 29-06-2014
Skąd: Dubaj
Model: Focus mk3 / Focus mk2
Silnik: 1.6 TDCI 115KM (EURO 5)
Rocznik: 2011.09
Postów: 426
|
Odp: Czy to wtrysk?
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
- w moim przypadku koszt regeneracji 3szt wtryskiwaczy przekroczył wartość 4 sztuk nowych. Sama cewka to koszt 480zł i do tego rozpylacze + robocizna. Ostatnio były dostępne komplety(4szt) nowych oryginalnych VDO PSA - Siemens za kwotę 2900zł ale w przeciągu tygodnia wszystkie się wyprzedaly. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Kupując nowe otrzymujesz fakturę z gwarancją na 2lata a na regeneracje dają ci 1 rok.
__________________
|
24-09-2022, 07:51 | #15 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 18-09-2022
Model: Focus MK3
Silnik: 1.6 TDCi 95KM
Rocznik: 2015
Postów: 6
|
Odp: Czy to wtrysk?
No to podsumowanie - może się komuś przyda.
Zdaniem mechanika rozwalone były wszystkie 4 wtryski. Pokazał mi wartości (o ile dobrze pamiętam) rΩ na maszynie i jego zdaniem każdy powinien mieć wartość min 175, a jeden miał ok 70, a pozostałe 3 pokazywały wartość 1-2. Wymiana wszystkich na nowe ponad 5k (sam koszt zakupu-4600) i jak pomyślę, to aż mnie skręca. W sumie do czasu awarii nic się nie działo, teraz też nie widzę różnicy. Może trzeba było ryzykować i kupić ten jeden jakiś używany i zobaczyć co się będzie działo.... eh. Nigdy więcej diesla. Mam nadzieję tylko, że to faktycznie była awaria wtrysków sama z siebie, a nie wywołana czymś innym i pojeżdżę na nich kolejne 200k. Auto niby było sprawdzone i pod kątem dawanego napięcia, czy czystości układu paliwa, ale wiadomo - nigdy nie wiadomo. Mam jeszcze za ok 2 miesiące podjechać na sprawdzenie, czy nic się nie dzieje. Dzięki za wszystkie podpowiedzi. |
26-09-2022, 06:03 | #16 |
ford::expert
Imię: Kuba
Zarejestrowany: 29-08-2008
Skąd: Nowy Sącz
Model: Fiesta mk4 i pół/Fusion FL/ Focus mk3.0/ Fiesta mk7
Silnik: 1.3/1.4 Duratec/ 1.6 TDCI/ 1,25
Rocznik: 2000/2006/2011/2010
Postów: 2,551
|
Odp: Czy to wtrysk?
Panowie,
co roku mam dziwną przypadłość jak temperatura otoczenia spada poniżej + 10 stopni (jesień/zima). Dźwięk przypomina to, co jest na tym filmiku (z tym, że u mnie natężenie tego dźwięku jest co najmniej o połowę mniejsze): [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Od razu dodam, że na postoju po przegazowaniu niczego złego nie słychać, tylko podczas przyspieszania na 2 biegu (tylko podczas dynamicznego przyspieszania). Ale dzieje się to właśnie tylko wyłącznie wtedy, kiedy na zewnątrz robi się już zimniej. Latem to się w ogóle nie pojawia. Gdy silnik jest zimny dźwięku nie ma w ogóle, jak jest dobrze nagrzany również tego nie ma. Dźwięki pojawiają się wyłącznie wtedy, gdy silnik zaczyna się nagrzewać i podczas dynamicznego przyspieszania. Zwiększonego zużycia paliwa nie zauważyłem. Spalanie na biegu jałowym przy rozgrzanym silniku to 0,2/0,3 l. Samochód jeździ całkowicie normalnie, moc jest w każdym zakresie obrotów. Czy to oznacza w jakimś sensie "wyrok" czy to przypadłość silnika 8 zaworowego? Olej wymieniany co około 5 tysięcy zgodnie ze specyfikacją. Do oleju napędowego regularnie dolewam Archoil do diesla. Macie jakieś pomysły?
__________________
S P R Z E D A M : Wyprzedaż garażowa, posiadam trochę części do różnych modeli Forda: https://forum.fordclubpolska.org/sho...38#post3446638 |