![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Ireneusz
Zarejestrowany: 10-01-2021
Skąd: Kluczbork
Model: Mondeo mk3 sedan
Silnik: 2.0 benzyna
Rocznik: 2002
Postów: 0
|
![]()
Dzień dobry forumowicze.
Jestem tu nowy i proszę o wyrozumiałość Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Mój stary mondeo mk3 sedan 2.0 PB z LPG wymaga wymiany na nowszy model. Zdecydowaliśmy się z małżonką na mk4 w kombiku. Dylemat polega na tym czy wybrać mondeo z silnikiem diesel 2.0 czy pójść w stronę ecoboost 1.6 lub 2.0? Jeździmy głównie po mieście ale zdarzają się wypady poza, przynajmniej raz w tygodniu jedziemy na obiad do teściów 15km w jedną stronę. Suma summarum w roku robimy około 10-13k km. Sumienie podpowiada żeby pójść w stronę benzyny ale trochę czytałem i mam obawy co do silników ecoboost. Nie wiem co mam robić? Może przekonacie mnie który silnik wybrać? Z tego co zauważyłem to mondeo z silnikiem diesela mają lepsze wyposażenie ale zdarzają się też mondeo w benzynie takie jak podaje poniżej w linku. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Co myślicie o tym egzemplarzu? Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 06-07-2013
Skąd: Szczecin
Model: Mondeo Titanium mk4
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 157
|
![]()
Ładny,
Ale u mnie tyka 2.0 TDCI DW-10 od 14 lat (od nowości) 320t przelatane i chętnie bym kupił drugi taki nowy ... :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Imię: Rafal
Zarejestrowany: 15-03-2019
Model: Mondeo MK4 Titanium X/ Fusion
Silnik: 2.0 TDCI/ 1.4 TDCI
Rocznik: 2008/ 2002
Postów: 125
|
![]()
Wygląda całkiem całkiem! Ma aktywny tempomat, ale najlepiej to cudo działa z automatem! Wiem, bo sam mam ACC w moim MK4 2.0 tdci z 2008r. Też jak kolega wyżej uważam, że jest to jeden z najlepszych silników do tego wozu! DPF-a nie ma co się bać, tylko umiejętnie jeździć, a będzie ok! Ale z tego co widzę interesuje cię polift.... Może poszukać czegoś z silnikiem 2.0 tdci DW-10C?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::amateur
![]() Imię: Ireneusz
Zarejestrowany: 10-01-2021
Skąd: Kluczbork
Model: Mondeo mk3 sedan
Silnik: 2.0 benzyna
Rocznik: 2002
Postów: 0
|
![]()
Chcę kupić max 10 letnie auto. Poprzednie kupiłem 8 letnie i jeżdżę do tej pory. Bardziej podobają mi się poliftowe mondeo choć nie wiele się różnią od poprzedników. Brat namawia mnie na 2.0 diesel bo ma z 2007 roku w najwyższej opcji. Super auto!
DW-10C czytałem na forum że ten silnik jest lepszy. Jak mam sprawdzić czy to akurat ten? Na aukcjach nigdzie o tym nie piszą Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Poniżej link do też myślę fajnego egzemplarza. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 15-12-2014
Model: Mondeo
Silnik: TdCI
Rocznik: 2003
Postów: 15
|
![]()
Odnośnie tego auta i samego komisu, który podał Autor Wątku, warto zauważyć, że:
a) Brak VIN-u. Może podadzą, gdy napiszemy do komisu podając swój email. b) W opisie auta pojawią się wiele razy wykrzyknik. c) Wiele innych aut dostępnych w tym komisie ma (wg sprzedawcy) przebieg 199 tys. km i są to prowadzane z DE pojazdy z silnikiem Diesla; [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Dotyczy to także aut benzynowych. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::expert
![]() Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,946
|
![]()
1.6 eco lub 2.0 dw10c to polecam przy takiej jezdzie.
Zanim poprosisz o ocene auta zalatw nr. vin! Kolega wyzej slusznie zauwazyl, ze w tym komisie wszystkie auta maja zblizone przebiegi. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Sprawdz VIN - napisz maila! Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::amateur
![]() Imię: Ireneusz
Zarejestrowany: 10-01-2021
Skąd: Kluczbork
Model: Mondeo mk3 sedan
Silnik: 2.0 benzyna
Rocznik: 2002
Postów: 0
|
![]()
Właśnie o to mi chodziło żeby wypowiedzieli się mądrzy ludzie. Ja swoje ostatnie auto kupiłem przeszło 12 lat temu i miałem z nim problemy. Dziwię się właśnie, że sprzedawcy nie chca podawać nr vin.
Jak zdobędę nr vin to napiszę. Komis podaję przebiegi kolo 199tys km a w rzeczywistości przebiego so wyższe o kilka, kilkanaście tyś. km. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Ten miał o jakieś 20 tyś więcej. Już go nie ma. Ktoś go kupił. A co powiecie o tym aucie lub komisie? [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Jest podany numer vin WF0GXXGBBGDG62896 Ostatnio edytowane przez Pasiu87 ; 04-10-2022 o 07:14 Powód: Więcej pytań |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::beginner
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 21-01-2018
Skąd: Puck
Model: Mondeo MkV
Silnik: 2.0EB
Rocznik: 2016
Postów: 0
|
![]()
handlarz nie jest głupi,jak poda vin i trafi na obeznanych ludzi to auto jest spalone na samym początku...temat znany od lat...diesla nie ma powodu się bać,mam jako drugi samochód w domu mk4 2.0TDCI z durashiftem i na blacie 400 tys km...i jest to mój trzeci diesel mk4 a drugi durashift...wiadomo że polift trochę ładniejszy,ale PS jest bardziej wymagający od durashifta
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 2,622
|
![]()
Policz koszty jazdy (spalanie) i wybierz co bardziej pasuje.
__________________
Ti-VCT: 115 KM -> 122 KM -> 128 KM -> ~135 KM Przepustnica 45 mm -> 52 mm Większy filtr oleju Ostatnio edytowane przez konieczko5 ; 25-10-2022 o 12:20 |
![]() |
![]() |