|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
16-10-2022, 22:18 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 08-04-2014
Model: ⠀
Silnik: ⠀
Rocznik: ⠀
Postów: 65
|
DW10C - Wyprogramowanie zaworu EGR - zaślepienie, odłączenie wtyczki?
Witam.
Mam wyprogramowany EGR. Czy jezeli jest wyprogramowany to zawor jest caly czas w pozycji zamknietej? Czy trzeba go zaslepic lub odlaczyc wtyczke? |
16-10-2022, 23:17 | #2 | |
ford::professional
Imię: Karol
Zarejestrowany: 29-08-2013
Skąd: w-wa
Model: mondeo MK4 / MK5
Silnik: 1.6 eb ~210KM / 2.0 tdci 215KM
Rocznik: 2014 / 2017
Postów: 1,551
|
Odp: DW10C - Wyprogramowanie zaworu EGR - zaślepienie, odłączenie wtyczki?
Cytat:
|
|
16-10-2022, 23:41 | #3 |
ford::average
Zarejestrowany: 08-04-2014
Model: ⠀
Silnik: ⠀
Rocznik: ⠀
Postów: 65
|
Odp: DW10C - Wyprogramowanie zaworu EGR - zaślepienie, odłączenie wtyczki?
Dlaczego podlaczony musi byc zawsze? Rozumiem, ze jezeli jest wyprogramowany to sterownik nie podaje mu zadnego napiecia czyli nie ma zadnej reakcji w jego dzialaniu.
|
17-10-2022, 15:21 | #4 |
ford::professional
Zarejestrowany: 01-05-2011
Skąd: UK
Model: Mondeo MK5 Titanium X Sport
Silnik: 2.0 TDCi 210 Bhp BiTurbo
Rocznik: 2015
Postów: 1,151
|
Odp: DW10C - Wyprogramowanie zaworu EGR - zaślepienie, odłączenie wtyczki?
Nie musi być podłączony jak został wywalony z programu poprawnie, jak został tylko zamknięty w mapie egr to musi być podpięty. W obu przypadkach powinien być zaślepiony.
|
20-10-2022, 10:11 | #5 |
Junior Moderator
Zarejestrowany: 09-09-2004
Skąd: lubuskie
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 3,004
|
Odp: DW10C - Wyprogramowanie zaworu EGR - zaślepienie, odłączenie wtyczki?
jak przeglądałem chipy na rosyjskiej stronie adact to przy każdym egr off każą odpiąć wtyczkę (o zaślepianiu ani słowa, ja bym zaślepił dla pewności) przy dpf off każą odpiąć czujnik różnicowy
|
21-10-2022, 14:33 | #6 |
ford::professional
Zarejestrowany: 30-08-2008
Skąd: Szczecin
Model: mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 140KM -> 163KM
Rocznik: 2011
Postów: 1,097
|
Odp: DW10C - Wyprogramowanie zaworu EGR - zaślepienie, odłączenie wtyczki?
nie odpinac wtyczki, silnik korzysta z pozycji zaworu, najlepiej wyprogramowac podnoszac prog temp dzialania lub wartosc cisnieniaa atm na jakies absurdalne nigdy nie osiagalne wartosci. dzieki czemu silnik zachowuje sie tak jak przy zamknietym i wie o tym ze jest zamkniety. dzieki temu dpf wypala sie tak jak w zime u mnie co 800km srednio
|
01-11-2022, 18:21 | #7 |
ford::average
Zarejestrowany: 08-04-2014
Model: ⠀
Silnik: ⠀
Rocznik: ⠀
Postów: 65
|
Odp: DW10C - Wyprogramowanie zaworu EGR - zaślepienie, odłączenie wtyczki?
Nie mam DPF oraz EGR zaslepiony i wyprogramowany - gosc ktory to robil powiedzial zeby wtyczke wypiac, bo jak beda problemy z masa lub jakakolwiek instalacja elektryczna to zeby to wyeliminowac. Nie wiem ja nie widze roznicy w jezdzie z podpieta a wypieta.. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.)
|