![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 2,624
|
![]()
On ma wolnossącą benzynę. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Struna ogarniasz SIM28/29?
__________________
Ti-VCT: 115 KM -> 122 KM -> 128 KM -> ~135 KM Przepustnica 45 mm -> 52 mm Większy filtr oleju |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
|
![]()
aaaa N/A Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. sorry, nie doczytałem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Co do ogarniania to najlepiej @[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] pytać |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 2,624
|
![]()
Wysyłałem do niego PW w listopadzie, ale nie odpisał. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Ti-VCT: 115 KM -> 122 KM -> 128 KM -> ~135 KM Przepustnica 45 mm -> 52 mm Większy filtr oleju |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
|
![]()
fon na stronie jest, najlepiej w ten sposób.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ford::specialist
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 08-02-2017
Skąd: Leszcz
Model: Focus MK3
Silnik: 1.6 ecobiust
Rocznik: 2011
Postów: 902
|
![]() Cytat:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Albo całyy kit z wtryskiwaczami i będzie moc Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Ostatnio edytowane przez RyszardaTrzeciaWaza ; 25-01-2023 o 16:58 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
FCP member
![]() Imię: Dariusz
Zarejestrowany: 15-06-2021
Skąd: Rawa Maz.
Model: Fokus MK2
Silnik: 2,0 PB
Rocznik: 2008
Postów: 283
|
![]() Cytat:
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] ten kit z wtryskiwaczami bajka Bump: Cytat:
__________________
![]() Ostatnio edytowane przez Jones_1 ; 25-01-2023 o 17:52 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
|
![]()
Nie no luz, nie wiem czemu mi się ubzdurało, że to turbo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
FCP member
![]() Imię: Dariusz
Zarejestrowany: 15-06-2021
Skąd: Rawa Maz.
Model: Fokus MK2
Silnik: 2,0 PB
Rocznik: 2008
Postów: 283
|
![]()
2 bieg pedał w podłogę i do odcinki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] dla Struny 2 i odrazu 3 bieg Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] chyba przepustnica nic nie da
__________________
![]() Ostatnio edytowane przez Jones_1 ; 25-01-2023 o 21:10 |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 2,624
|
![]()
Lepiej wrzuć plik z forscan, bo z wykresu nie chce się liczyć podziałek. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ale patrząc na szybko to 1 kratka to ok 2,25 kPa. 100 kPa = 1 bar Wykres idzie dość równo do 5400 obr/min (tam, gdzie zaczyna się spadek do 90). Z czego to wynika - nie wiem. Lekkie wahania są dopuszczalne: wiatr wieje w plecy, błąd pomiaru (czujnik nie jest idealny). Szczerze mówiąc zrób w inny dzień kolejny pomiar. Tylko wcześniej wyczyść przepływomierz (polecam ARCHOIL AR2810). Omijaj tylko "Moje Auto", czy "K2". Wykręć wkład i porządnie spsikaj środkiem te druciki (ale ostrożnie, aby nie pękły). W focusie od razu odczułem różnicę mimo, że był dość czysty. W twoim przypadku nie widzę sensu zmiany przepustnicy, ale warto zasięgnąć opinii @[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] .
__________________
Ti-VCT: 115 KM -> 122 KM -> 128 KM -> ~135 KM Przepustnica 45 mm -> 52 mm Większy filtr oleju |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
FCP member
![]() Imię: Dariusz
Zarejestrowany: 15-06-2021
Skąd: Rawa Maz.
Model: Fokus MK2
Silnik: 2,0 PB
Rocznik: 2008
Postów: 283
|
![]()
plik [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
wiadomo musiałem wjechać na eS-ke i zjechać generalnie auto jeździ OK, ale koników chciałem więcej Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
![]() Ostatnio edytowane przez Jones_1 ; 25-01-2023 o 21:33 |
![]() |
![]() |