|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
19-03-2023, 12:05 | #151 |
ford::professional
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-07-2014
Skąd: Zabrze
Model: jeszcze focus mk2 GHIA ale już jest fusion 2016 se 2.0 EcoBoost
Silnik: 2.0 tdci , 2.0 EcoBoost
Rocznik: 2006 , 2016
Postów: 1,321
|
Odp: Konwersja z 4.2" (SYNC) na 8" (SYNC2/3)
W/g schematu jest 12v
|
19-03-2023, 15:13 | #152 | |
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,027
|
Odp: Konwersja z 4.2" (SYNC) na 8" (SYNC2/3)
Cytat:
Nigdy nie widziałem huba USB (czy to Sync2 czy Sync3), który by nie chciał pracować na 12V...
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM Ostatnio edytowane przez tedi_k ; 19-03-2023 o 15:40 |
|
19-03-2023, 15:32 | #153 |
ford::professional
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 14-09-2015
Skąd: wherever
Model: Focus MK3, Mondeo MK5
Silnik: 1,6 TDCI(115KM) 2,0(180KM)
Rocznik: 2013,2015
Postów: 1,684
|
Odp: Konwersja z 4.2" (SYNC) na 8" (SYNC2/3)
Problematyczny hub to GC3T-14F014-AB . A schematy z FF MK3 prelift.
|
19-03-2023, 15:45 | #154 | |
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,027
|
Odp: Konwersja z 4.2" (SYNC) na 8" (SYNC2/3)
Cytat:
A taki sam hub (tyle, że sprawny...) normalnie pracuje ma normalnie występującym zasilaniu 12V...
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM |
|
19-03-2023, 18:11 | #155 |
ford::professional
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 14-09-2015
Skąd: wherever
Model: Focus MK3, Mondeo MK5
Silnik: 1,6 TDCI(115KM) 2,0(180KM)
Rocznik: 2013,2015
Postów: 1,684
|
Odp: Konwersja z 4.2" (SYNC) na 8" (SYNC2/3)
Czyli trafił mi się jakiś "nienormalny" hub. Pechozol.
|
19-03-2023, 18:25 | #156 |
ford::professional
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-07-2014
Skąd: Zabrze
Model: jeszcze focus mk2 GHIA ale już jest fusion 2016 se 2.0 EcoBoost
Silnik: 2.0 tdci , 2.0 EcoBoost
Rocznik: 2006 , 2016
Postów: 1,321
|
Odp: Konwersja z 4.2" (SYNC) na 8" (SYNC2/3)
A jesteś pewny za kabel USB? Mój w sync 2 jak wypiął się to APIM nie widział czytnika kart.
|
19-03-2023, 19:01 | #157 |
ford::professional
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 14-09-2015
Skąd: wherever
Model: Focus MK3, Mondeo MK5
Silnik: 1,6 TDCI(115KM) 2,0(180KM)
Rocznik: 2013,2015
Postów: 1,684
|
Odp: Konwersja z 4.2" (SYNC) na 8" (SYNC2/3)
Sprawdzałem na 4 różnych kablach. Dziwne że hub działa po podpięciu 5V na niezależnym zasilaniu. Myślałem nawet o wpięciu przed hub małej przetwornicy 12v do 5V.
|
20-03-2023, 11:46 | #158 |
ford::professional
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-07-2014
Skąd: Zabrze
Model: jeszcze focus mk2 GHIA ale już jest fusion 2016 se 2.0 EcoBoost
Silnik: 2.0 tdci , 2.0 EcoBoost
Rocznik: 2006 , 2016
Postów: 1,321
|
Odp: Konwersja z 4.2" (SYNC) na 8" (SYNC2/3)
Możesz mieć rację z tym zasilaniem 5V i być może ten hub nie jest zasilany z APIM ale z drugiego huba . prześledz schemat czy nie ma tam dwóch hub-ów
|
20-03-2023, 15:27 | #159 | |
ford::professional
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 14-09-2015
Skąd: wherever
Model: Focus MK3, Mondeo MK5
Silnik: 1,6 TDCI(115KM) 2,0(180KM)
Rocznik: 2013,2015
Postów: 1,684
|
Odp: Konwersja z 4.2" (SYNC) na 8" (SYNC2/3)
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
.
Cytat:
|
|
20-03-2023, 20:34 | #160 | |
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,027
|
Odp: Konwersja z 4.2" (SYNC) na 8" (SYNC2/3)
Cytat:
Jedyne co tu może "być na rzeczy" to, że przetwornica napięcia w tym hubie "padła"...
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|