![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#21 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 06-02-2021
Model: Focus Turnier
Silnik: 1.5 TDCI
Rocznik: 2016
Postów: 356
|
![]()
U mnie wszystko na glebie. Ja mam rurkę, bo łatwiej ją wytrzeć papierem na stacji i schować obok koła zapasowego oraz nie zostaje nic w tych karbowaniach, które są przy lejkach
Bump: Może coś nie dochodzi tak jak powinno i przelatuje ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ford::average
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 15-06-2017
Skąd: Kraków
Model: Focus MK3
Silnik: 1,5 TDCi
Rocznik: 2016
Postów: 102
|
![]()
jak się nie użyje odpowiednio długiej rurki (lub Fordowkiego lejka) to tak będzie leciało ...
Tak to jest skonstruowane. Zastanawia mnie też odpowietrzenie baku ... jak wciskam ten lejek to zawsze słyszę syk (raczej zasysanego) powietrza ... to bak nie ma odpowietrzenia ? A więc jest tak jakiś mechanizm uszczelniający (pytanie w którą stronę) Wg mnie bak powinien chyba miec odpowietrzenie może ma ? No i jeszcze jedno czy takie cos też nie jest dobre od strony zanieczyszczeń zew czy choćby wody no jest klapka ale to nie jest jakieś super szczelne... |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,676
|
![]() Cytat:
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 1,889
|
![]()
...
__________________
Ti-VCT: 115 KM -> 122 KM -> 128 KM -> ~135 KM Przepustnica 45 mm -> 52 mm Większy filtr oleju, hamulce: 278/bębny -> 300/302 (na stalowym oplocie) Ostatnio edytowane przez konieczko5 ; 02-04-2025 o 10:04 |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,676
|
![]() Cytat:
Cytat:
I wtedy zabrać się za "studiowanie" co to ten EVAP jest...
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ford::average
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 15-06-2017
Skąd: Kraków
Model: Focus MK3
Silnik: 1,5 TDCi
Rocznik: 2016
Postów: 102
|
![]()
A ten EVAP dotyczy Diesli również
Jakoś nie widzę u siebie niczego takiego... |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 06-07-2015
Model: Mondeo,Focus MK3FL
Silnik: 2.0,1.6
Rocznik: 2020,2017
Postów: 4
|
![]()
ma ktoś numer części tego korka? niestety udało mi się wyłamać plastiki Focus mk3 lift 2017
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Ostatnio edytowane przez PrezesBBC ; 19-06-2023 o 19:11 |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ford::expert
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 01-08-2022
Skąd: Płock
Model: focus mk3/mondeo mk5
Silnik: 1.6 EB/2.0 DW10F
Rocznik: 2011/2018
Postów: 2,982
|
![]()
2008356 do benzyny
2008358 do ON |
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
focus , korek wlewu paliwa |
|
|