![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#51 |
FCP member
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 23-08-2014
Model: Focus
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2016
Postów: 2,646
|
![]()
Nie wciągnięty do końca wieloklin półosi do zwrotnicy.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
ford::beginner
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 28-06-2016
Skąd: Warszawa
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCi 163km PS
Rocznik: 2012
Postów: 37
|
![]()
Można z tym tak jeździć, jakie mogą być konsekwencje?
Oczywiście wrócę do warsztatu żeby zrobili,jak trzeba, choć już człowiek ma obawy skoro raz źle zrobili. Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
FCP member
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 23-08-2014
Model: Focus
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2016
Postów: 2,646
|
![]()
Ja bym to jak najszybciej poprawiał.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
ford::beginner
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 28-06-2016
Skąd: Warszawa
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCi 163km PS
Rocznik: 2012
Postów: 37
|
![]()
Ogarnięte, podobno jakaś śruba 10 się odkręciła, w przegubie czy wachaczu, nie pamiętamy co mi powiedziała i dlatego się wysunęło.
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 07-03-2012
Skąd: małopolska/Kraków
Model: Focus MKI, Fiesta MK5
Silnik: 1,6/1,25
Rocznik: 2004/2000
Postów: 1,234
|
![]()
Nakrętka 32 przegubu w zwrotnicy, moment dokręcenia spory /nie pamiętam w tej chwili - 170 Nm/ Kto mnie poprawi? Ale śruba 10, gdzie masz w zawieszeniu, w przegubie lub wahaczu!!! taką śrubę?
Na fotce nakrętki 32. Ostatnio edytowane przez damianisko5 ; 21-07-2023 o 07:29 |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
ford::average
![]() Imię: Magda
Zarejestrowany: 14-01-2022
Skąd: Grudziądz
Model: Ford focus
Silnik: 1.8 flexifuel
Rocznik: 2009
Postów: 108
|
![]()
Cześć.
Po moich długich przygodach, dla zainteresowanych poinformuję, iż wymieniłam półosie z zamienników na oryginalne używane, które udało mi się dostać w dobrym stanie. Efekt ? Na oryginalnych jest cisza, zero klikania co było na zamiennikach , oraz nie trzęsie autem przy przyspieszaniu, co miało miejsce na zamiennikach. Zamienniki niestety po około 2 miesiącach użytkowania dostały luzu na przegubach. Takie teraz oto części robią. Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 2,616
|
![]()
Jakiej firmy były te zamienniki?
__________________
Ti-VCT: 115 KM -> 122 KM -> 128 KM -> ~135 KM Przepustnica 45 mm -> 52 mm Większy filtr oleju |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
ford::average
![]() Imię: Magda
Zarejestrowany: 14-01-2022
Skąd: Grudziądz
Model: Ford focus
Silnik: 1.8 flexifuel
Rocznik: 2009
Postów: 108
|
![]()
GSP, SKF, MEYLE. Na tych był mega problem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 29-06-2014
Skąd: Dubaj
Model: Focus mk3 / Focus mk2
Silnik: 1.6 TDCI 115KM (EURO 5)
Rocznik: 2011.09
Postów: 426
|
![]()
Śmigam na nowej prawej półosi od SKF, sam wymieniłem i brak jakichkolwiek luzów, klikania itp. Może trafiłaś na jakąś podróbkę a których dużo teraz na allegro.
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
ford::average
![]() Imię: Magda
Zarejestrowany: 14-01-2022
Skąd: Grudziądz
Model: Ford focus
Silnik: 1.8 flexifuel
Rocznik: 2009
Postów: 108
|
![]()
Kupowane było w sklepie motoryzacyjnym
|
![]() |
![]() |