![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::amateur
![]() Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 18-05-2023
Skąd: łapy
Model: Ford Focus mk1
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 1999
Postów: 6
|
![]()
Dzień dobry, tak jak mówiłem tak też zrobiłem i zająłem się ABSem, miałem jechać na komputer i sprawdzić czemu się świeci ale stwierdziłem że zaryzykuje jeśli to nie będzie to to jedna z najgorszych rzeczy będzie już za mną. Zamówiłem 2 nowe łożyska, od razu mi je za sklepem w warsztacie przełożyli i też okazało się że obie piasty są też do wymiany i również są nowe, przy okazji zmieniłem jeszcze poduszkę amortyzatora z prawej strony i sworzeń wahacza z lewej ale to jest mało istotne. Wszystko złożyłem podjechałem do bramy ok 50 metrów kontrolka od ABS sama zgasła i ta od ręcznego też już działa normalnie co prawda stał na odpiętej klemie z 4-5h ale po odpaleniu kontrolka się nadal świeciła. Jedynie co trzeba jeszcze koniecznie zrobić to ustawić zbieżność bo kierownica w lewo ucieka gdzieś z 45 stopni ale to i tak trzeba było zrobić. Więc podsumowując z ABS em już wszystko jest ok nic się nie świeci więcej. Jeżeli ktoś był by ciekaw to 2 łożyska 160zł 2 piasty 150 poduszka amortyzatora 43,90 sworzeń wahacza 26,90 wszystko z firmy Hart a przynajmniej taka nazwa była na pudełku i foliach w które były zapakowane zobaczymy ile wytrzymają. Pozdrawiam
|
![]() |
![]() |