![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#321 |
ford::average
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 09-11-2022
Model: Kuga mk3
Silnik: 2.0 Tdci 190PS
Rocznik: 2020
Postów: 113
|
![]()
kln1920 możesz powiedzieć w jakim pliku trzeba zmienić i zmniejszyć ikonę dpf aby była w lewym górnym narożniku znalazłem coś takiego w tym pliku Root
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
ford::expert
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 16-10-2017
Skąd: Świętochłowice
Model: Focus MK4.5
Silnik: 1.0 mHEV 155KM
Rocznik: 2023
Postów: 2,349
|
![]()
Pobaw się offsetem i zobacz, gdzie ci pasuje. 0,0 to środek ekranu. Rozmiar sobie dobierz według uznania, możesz photoshopem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
ford::average
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 09-11-2022
Model: Kuga mk3
Silnik: 2.0 Tdci 190PS
Rocznik: 2020
Postów: 113
|
![]()
A właśnie w tym pliku Root zmieniać czy w innym
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
ford::expert
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 16-10-2017
Skąd: Świętochłowice
Model: Focus MK4.5
Silnik: 1.0 mHEV 155KM
Rocznik: 2023
Postów: 2,349
|
![]()
Tak, a obrazek podmieniasz w grafikach
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
ford::average
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 09-11-2022
Model: Kuga mk3
Silnik: 2.0 Tdci 190PS
Rocznik: 2020
Postów: 113
|
![]()
Cel osiągnięty nie znam się na plikach gml ale kiedyś odblokowywałem nawigacje tomtom i inne, tam też zmieniałem ikony bo każdy miał inny gust i robiłem bo miałem czas aby się bawić, dzięki małym podpowiedziom kln1920 udało się coś tam zrobić, wiem że ile pudełek tyle może być gustów i każdy by chciał coś innego
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
ford::professional
![]() Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 16-10-2010
Skąd: Białystok
Model: Focus MK3 Kombi Titanium
Silnik: 1,5 TDCI Duratorq 120 KM
Rocznik: 2016
Postów: 1,258
|
![]()
Popatrzyłem na % naładowania akumulatora. Do ilu % najwięcej ci się ładuje? U mnie nigdy nie przekroczyło 80%. 75% i już rozładowuje.
__________________
Pozdrawiam, Andrzej_K "Gdy choć co drugi z Twoich pomysłów wyda Ci się genialny... dopij wódkę i idź spać." |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
ford::average
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 09-11-2022
Model: Kuga mk3
Silnik: 2.0 Tdci 190PS
Rocznik: 2020
Postów: 113
|
![]()
Zależy jak trasa to 78 80% a krótkie jak jeżdżę do pracy dziennie po 15km to spada do 68 72% przez noc jak stoi to też spada o 2-3%
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
ford::beginner
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 30-05-2022
Skąd: Lublin
Model: Focus Mk3
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2012
Postów: 39
|
![]() Cytat:
Jakie masz ustawienia ( pozycja ) grafiki informującej o wypalaniu dpf ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |||
ford::professional
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 18-09-2007
Skąd: Już bardziej Wawa jak Sz-n
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 EcoBlue
Rocznik: 2019
Postów: 1,545
|
![]() Cytat:
Cytat:
Opisze swoje spostrzeżenia i poproszę o Waszą opinię. Po zainstalowaniu pudełka, zauważyłem, że: 1. generalnie, mój akumulator, pracuje w zakresie 35-75% (minimum jakie zauważyłem to 27%, a maksimum to 83%). 2. jeżeli poziom naładowania aku, po uruchomieniu jest <37%, prąd ładowania jest wysoki i potrafi dojść do 21A, 3. jeżeli poziom naładowania aku, po uruchomieniu jest > 45%, prąd ładowania to wartość całkowicie losowa i nie ma znaczenia, czy jadę w mieście, czy w trasie, czy jadę wolno, czy szybko, krótko, czy długo (mając 52% aku, zrobiłem trasę Wawa-Łódź A2 i wróciłem z 53%) W ASO twierdzą, że to prawidłowe działania układu. Czekam na wynik sprawdzenia akumulatora (4 lata, 60kkm - nie używam Auto-Stop, w dużej mierze dlatego, że najczęstszym stanem aku, jest "niedoładowanie") Wydawać by się mogło, że układ regulacji napięcia, powinien dążyć do 85% i więcej naładowania aku, prawda? Co się pozmieniało, że nasze baterie są permanentnie niedoładowane??Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Dodam na koniec, że choć codziennie jeżdżę po mieście, to zawsze ok 15-20km jednorazowo, a 2-4 razy w miesiącu jest trasa min 200km w jedną stronę. PS> Właśnie dostałem potwierdzenie z ASO, że akumulator jest w świetnym stanie, nie wymaga wymiany...zważywszy, że wcześniej, w ASO, tłumaczyli mi zgłoszone zachowanie regulatora napięcia, jako pochodną prawdopodobnie zużytego, nadającego się do wymiany akumulatora, to już zupełnie nie wiem, co o tym, myśleć PS2> Cytat:
__________________
![]() Ostatnio edytowane przez PAFFCIO ; 23-08-2023 o 13:06 Powód: update |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
ford::professional
![]() Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 16-10-2010
Skąd: Białystok
Model: Focus MK3 Kombi Titanium
Silnik: 1,5 TDCI Duratorq 120 KM
Rocznik: 2016
Postów: 1,258
|
![]()
Odłącz wtyczkę BMS'a i trochę pojeździj. Nie będzie wyświetlało danych akumulatora, ale po podłączeniu wtyczki BMS'a zobaczysz do ilu naładowało.
__________________
Pozdrawiam, Andrzej_K "Gdy choć co drugi z Twoich pomysłów wyda Ci się genialny... dopij wódkę i idź spać." |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|