![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#61 |
ford::beginner
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 22-12-2010
Skąd: Łomża / Warszawa / Janki
Model: Mondeo MK3
Silnik: 1.8 125KM + LPG, Stag 4
Rocznik: 2002
Postów: 38
|
![]()
Dziś zajrzałem jeszcze do dźwigni ręcznego bo miałem problem mimo nowych zacisków.
Potwierdzone info, że zaciski działają poprawnie a dźwignia jest problemem w tym momencie. Zamiast wymienić wajchę ręcznego zrobiłem coś takiego: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
"pamietaj, ze gaz niszczy silniki, ale tylko tym, ktorzy go nie maja ![]() Sprawdź moje Mondi Mk3! 1.8 125KM - LPG "STAG 4" |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
ford::amateur
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 02-06-2013
Skąd: Radom
Model: Focus mk3
Silnik: 1.6 ecoboost 150KM
Rocznik: 2011
Postów: 6
|
![]()
W moim przypadku sprawa nieodbijającego ręcznego ciągnie się już dłuższy czas. Problem pojawia się po wymianie klocków hamulcowych. Ręczny nie odbija do końca na lewym tylnym kole. Aktualnie mam zregenerowany zacisk i w inny sposób niż fabryczny wyłożoną linkę hamulca ręcznego. Póki co to połączenie działa, choć wczoraj po dłuższej trasie zauważyłem, że lewe tylna felga jest gorąca Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Przez ok. 2k km nie było żadnych problemów (jazda po autostradach oraz w naszych górach) ... do wczoraj. Muszę poobserwować felgę i być może zacząć szukać innego sposobu rozwiązania problemu. Ehh, a już liczyłem, że temat nie powróci.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
ford::beginner
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 22-12-2010
Skąd: Łomża / Warszawa / Janki
Model: Mondeo MK3
Silnik: 1.8 125KM + LPG, Stag 4
Rocznik: 2002
Postów: 38
|
![]() Cytat:
__________________
"pamietaj, ze gaz niszczy silniki, ale tylko tym, ktorzy go nie maja ![]() Sprawdź moje Mondi Mk3! 1.8 125KM - LPG "STAG 4" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
ford::advanced
![]() Imię: Jarek
Zarejestrowany: 05-09-2013
Skąd: Łódź
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 404
|
![]()
Kolega ma mk3 sedan pre-lift. Bardzo długo stał i lewe koło się nie obraca, wygląda na gamulec ręczny. Co zrobić żeby nie ciągnąć lawety. Wypiąć linkę (jak) ? Może poprostu przelać tarcze olejem (trzeba przejechać max 3 km) ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 27-05-2004
Skąd: Kraków
Model: Mondeo MKIII kombi
Silnik: TDCi 115KM
Rocznik: XI 2003
Postów: 467
|
![]()
Ręcznie odciągnąć dźwigienkę przy zacisku, podważyć śrubokręt itp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
ford::amateur
![]() Imię: Artur
Zarejestrowany: 16-06-2014
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK3 Kombi Lift
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 5
|
![]()
Kup na Alle*** takie 2 sztuki (cena 1,68 zł/szt.):
Sprężyna naciskowa 1,5x14x60 ocynk Czyli drut 1,5 mm, średnica 14 mm i długość 60 mm (bez ściskania). To na tyle duża średnica, że mieści gumowy mieszek zabezpieczający linkę. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Tagi |
hamulec ręczny , naprawa ręcznego hamulca , podciągnięcie ręcznego , regulacja ręcznego |
|
|