![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#31 |
ford::professional
![]() Imię: Karol
Zarejestrowany: 29-08-2013
Skąd: w-wa
Model: mondeo MK4 / MK5
Silnik: 1.6 eb ~210KM / 2.0 tdci 215KM
Rocznik: 2014 / 2017
Postów: 1,560
|
![]()
Można spróbować powoli naładować do poziomu gdzie złapie normalne ładowanie. Warto spróbować bo może aku odżyje. Trzeba by spróbować taką uniwersalną ładowarką albo podłączyć do takiego dawnego prostownika.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ford::expert
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 31-10-2007
Skąd: Legnica
Model: Mondeo Mk4 Kombi Tit S, Fiesta Mk7
Silnik: 2.5T, 1.4
Rocznik: 2009, 2009
Postów: 3,731
|
![]()
Zamów mobilnego mechanika i będzie wiadomo co jest grane.
Wysłane z mojego M2101K7BNY przy użyciu Tapatalka
__________________
126p --> MkI 1.8TD --> ST220 STach --> ST220 STach II --> MkIV 2.5T Tit S |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 7,610
|
![]()
Uznaje się że bezobsługowe aku rozładowane poniżej wartości granicznje nadają się do utylizacji.
Ładowarka z Lidla (bo to nie prostownik) to żaden cud i nie uzdrowi tego aku. Są sposoby na oszukanie takiego zabezpieczenia jakim jest zbyt niskie napięcia, tyle ze bie jest to bezpieczne. Także chwila w google i sam znajdziesz. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 13-06-2010
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK5 Titanium
Silnik: 2.0TDCI PS 209 by HEKO
Rocznik: 2017
Postów: 3,755
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
ford::professional
![]() Imię: Karol
Zarejestrowany: 29-08-2013
Skąd: w-wa
Model: mondeo MK4 / MK5
Silnik: 1.6 eb ~210KM / 2.0 tdci 215KM
Rocznik: 2014 / 2017
Postów: 1,560
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ford::advanced
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 10-08-2007
Skąd: Wrocław
Model: S-max mk2/Fiesta mk7 FL
Silnik: TDCi 2.0 210KM/Duratec 1.25 82KM
Rocznik: 2017/2013
Postów: 433
|
![]()
I do resetu BMSa nie trzeba forscana jak tutaj przed chwilą ktoś napisał - wystarczy kombinacja którą też ktoś już podał w tym wątku:
Włączasz zapłon, migasz 5 razy długimi światłami, potem 3 razy hamulec w podłogę i kontrolka aku powinna zamigać - to znak że właśnie zresetowałeś moduł BMS. Pozdrawiam. Marcin
__________________
Pozdrawiam. Marcin Był: S-max mk1 FL 2011 TDCi 2.0 140KM, Focus mk1 FL 2003 Zetec-SE 1.6 100KM |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
ford::amateur
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 30-09-2017
Skąd: ROW
Model: Mondeo mk5
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2016
Postów: 4
|
![]()
NIE CYTUJEMY CAŁYCH POSTÓW W ODPOWIEDZI, A ZWŁASZCZA GDY ZNAJDUJĄ SIĘ BEZPOŚREDNIO NAD TWOIM !!!!!
MOŻNA UŻYĆ JESZCZE FUNKCJI "CYT. SELEKTYWNY" (część tekstu zaznaczonego) Ale co najważniejsze o czym nikt nie wspomniał,to wszystko trzeba zrobić wciągu 10 sekund. Ostatnio edytowane przez Speedo ; 16-10-2023 o 10:50 |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
ford::amateur
![]() Imię: Staszek
Zarejestrowany: 14-10-2023
Model: Mondeo Mk5
Silnik: 2.0 Diesel
Rocznik: 2016
Postów: 2
|
![]()
Bump:
Cytat:
Staszek |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 7,610
|
![]()
To przełóż tam Aku, odpal i naładuj
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
ford::advanced
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 10-08-2007
Skąd: Wrocław
Model: S-max mk2/Fiesta mk7 FL
Silnik: TDCi 2.0 210KM/Duratec 1.25 82KM
Rocznik: 2017/2013
Postów: 433
|
![]()
Ten akumulator zawiedzie Cię szybciej niż się spodziewasz - jak tylko temperatury w nocy spadną poniżej 5 st.
Pozdrawiam. Marcin
__________________
Pozdrawiam. Marcin Był: S-max mk1 FL 2011 TDCi 2.0 140KM, Focus mk1 FL 2003 Zetec-SE 1.6 100KM |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|