![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#41 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 11-02-2004
Model: BMW seria 5 , było kiedyś Mondeo MK2,MK3,MK4,MK5
Silnik: różne TDCI
Rocznik: 2023
Postów: 876
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
ford::beginner
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 12-05-2015
Skąd: Poznań
Model: Mondeo MK5
Silnik: 2.0 EcoBoost 280km
Rocznik: 2015
Postów: 28
|
![]()
Odkopie trochę temat bo przy swoim mam plany dalekosiężne.
ICek od 2.0tdci Biturbo czy lepiej FMICa z rdzeniem 550x230x65mm ? Generalnie z tego co widzę to wielkość rdzenia jest taka sama, albo mocno zbliżona, nie wiem jak tylko wydajnościowo konkurują. Ten do biturbo podchodzi p&p, ten fmica rzeźba. Chyba że ktoś miał styczność jeszcze z czymś innym. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
ford::expert
![]() Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: Focus Mk3 kombi ST / S-Max Mk1 Titanium S
Silnik: 2,0 Ecoboost 250KM / 2,0 EcoBoost 223KM/324Nm
Rocznik: 2013 / 2012
Postów: 3,012
|
![]()
FMIC to tylko 2 kolanka i 2 łączniki - IMHO żadna rzeźba ...
Chociaz fakt, trzeba jeszcze same mocowania dorobić żeby sztywno siedział. Osobiście poszedłbym w FMIC'a i dobrał kolor kolanek silkonowych pod ten sam kolor co zaciski hamulcowe (btw - żółtych silikonów chyba nie widziałem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.)
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7, S-Max Mk2 Bi-TDCI, Focus ST MK2 FL, S-Max Mk1 FL 2,0d, Focus Mk3 ST kombi, S-Max 2,0 EcoBooST |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
ford::beginner
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 12-05-2015
Skąd: Poznań
Model: Mondeo MK5
Silnik: 2.0 EcoBoost 280km
Rocznik: 2015
Postów: 28
|
![]()
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
no właśnie wiem, że samo łączenie to generalnie większej filozofii nie ma. FMIC ma zaczepy chyba góra-dół, a tu w ori jest przy samym wyjściu z IC, i myślę czy łapać się do pasa od góry czy wystrugać jakąś obejmę na wyjście/wejście z IC i do ori mocowań.
Jest gotowiec od Stedy, ale cenią się. No właśnie FMIC nie ma żółtych sylikonów, są pomarańczowe, trochę niszczy zamysł korystyczny Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Może Duluxem poprawię fabrykę |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
ford::expert
![]() Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: Focus Mk3 kombi ST / S-Max Mk1 Titanium S
Silnik: 2,0 Ecoboost 250KM / 2,0 EcoBoost 223KM/324Nm
Rocznik: 2013 / 2012
Postów: 3,012
|
![]()
Ja żółtego nie lubię.
Masz białą perłę i do tego koloru, moim absolutnie prywatnym zdaniem najlepiej pasuje czerwony.
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7, S-Max Mk2 Bi-TDCI, Focus ST MK2 FL, S-Max Mk1 FL 2,0d, Focus Mk3 ST kombi, S-Max 2,0 EcoBooST |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
ford::beginner
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 12-05-2015
Skąd: Poznań
Model: Mondeo MK5
Silnik: 2.0 EcoBoost 280km
Rocznik: 2015
Postów: 28
|
![]()
Żółty jest szybszy od czerwonego i dużo lepiej wygląda moim absolutnie prywatnym zdaniem ( Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ) - z czarnym.
Teraz te hamulce zejdą na 2 plan, bo kupiłem je w sumie bo były, ale najpierw ICek bo będę zrzucać zderzak cały do przedniej kamery i odchromienia przodu. To tak aby dwa razy się nie bujać z tym zderzakiem. Jeszcze dolot, ale to już na gotowcu od K&N, ma puszkę więc ograniczy ciepłe powietrze. No i myślałem o Catbacku, ale widzę że forumowo to downpipe góruje. Liczyłem na liźnięcie 300km, ale Heko przy wirusie pisze że bez hybrydy nie da rady tego przebić. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 27-03-2023
Model: Mondeo mk5
Silnik: 2.0EcoBoost
Rocznik: 2015
Postów: 2
|
![]()
Cześć, witam.
Mam 2.0 EB 203 w hydrokinetyku 2015. Chciałbym albo zmienić mapę na 240 albo w ogóle chip na odrobinę więcej. Czy polecacie kogoś z okolic Wałbrzycha, kto ogarnia te silniki i skrzynie? Byłem u dwóch tunerów, jednak jeden stwierdził, że nie ma dostępu do mapy, a drugi po pierwsze nie może schamować bo skrzynia redukuje biegi i poza tym też przez obd nie ma dostępu do mapy. Polecił mi za to gościa, co ma oryginalny forscan i może mi zmieni mapę na 240. Z tym, że sam to próbowałem robić na wersji ograniczonej czasowo forscana i faktycznie nie ma dostępu do PCM, jest jedynie PCM as build, czy coś takiego. Czy polecicie kogoś kto tuningowal ten silnik ze skrzynią z powodzeniem? |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 15-09-2008
Skąd: Kraków
Model: Mondeo MK5 Titanium, Fiesta MK8 ST-Line
Silnik: 2.0 EB, 1.0 EB
Rocznik: 2016, 2019
Postów: 3,826
|
![]()
Jedź do Heko koło Krakowa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
FCP member
![]() Imię: Tomi
Zarejestrowany: 31-10-2005
Skąd: Osielsko
Model: FUSION 4x4
Silnik: 2.0EB
Rocznik: 2020
Postów: 7,202
|
![]() Cytat:
No i Forscanem to można w tym przypadku to skaswac i odczytać błędy . Tu trzeba softu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Moja zabawa z nawigacjami Moje mody we własnym aucie - C+/Tempomat/ACC/BLISS/CTA/CHIP/SYNC2>SYNC3 LOGA stacji Radiowych w SYNC3 bez wymiany ACMa ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 27-03-2023
Model: Mondeo mk5
Silnik: 2.0EcoBoost
Rocznik: 2015
Postów: 2
|
![]()
Bylem u tego z "oryginalnym forscanem" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Zaczął od IDSa (wiedział, że forscanem nic nie zdziałą), po 20 minutach walki stwierdził, że się nie da. Podpiął więc UCDSa i kolejne 20 minut walczył. Stwierdził, że mam najnowszy soft, który jest zablokowany i ciężko będzie coś zmienić. Ale ponoć sobie go pobrał i miał zmodyfikować na 240, a później podmienić tak, by auto dalej rozpoznawało jako ten prawidłowy. Tylko, że kontakt z gościem się urwał. Nie odbiera, nie odpisuje... Serio to takie trudne do zrobienia? Ktoś ogarnięty dolnośląskiego? Bo Kraków, w żaden sposób mi nie po drodze do Heko. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|