![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Cin3k
Zarejestrowany: 03-11-2022
Skąd: Warszawa
Model: Focus
Silnik: 2.0 tcdi
Rocznik: 2013
Postów: 7
|
![]()
Może ktoś z was forumowicze podejmował się demontażu zaworu EGR w focusie mk3 2.0 tdci dw10c z 13r. Idzie go wyjąć w jakiś sposób do czyszczenia beż konieczności zdejmowania kolektora dolotowego? Będę wdzięczny za pomoc.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::beginner
![]() Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 23-12-2022
Skąd: SKIERNIEWICE
Model: S-MAX / FOCUS MK3
Silnik: DW10 / DW10C
Rocznik: 2009 / 2012
Postów: 25
|
![]()
Jak najbardziej wykonalne tylko musisz mieć dużo różnych przejściówek, najgorszym tematem jest wkręt z tyłu rurki od egr do kolektora.
spuścić płyn obowiązkowo z układu i nowa uszczelka. Bump: potrzebujesz 1682010, 1715195, 1715483, 1715337 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Imię: Cin3k
Zarejestrowany: 03-11-2022
Skąd: Warszawa
Model: Focus
Silnik: 2.0 tcdi
Rocznik: 2013
Postów: 7
|
![]()
Nie mam pojęcia jak tam podejść pod tą śrubę z tyłu. Masz jakiś pomysł?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::beginner
![]() Imię: Bartek
Zarejestrowany: 20-01-2019
Skąd: EPD
Model: Mondeo Mk4
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2013
Postów: 28
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::amateur
![]() Imię: Cin3k
Zarejestrowany: 03-11-2022
Skąd: Warszawa
Model: Focus
Silnik: 2.0 tcdi
Rocznik: 2013
Postów: 7
|
![]()
Ogarnięte. Dzięki.
Bump: Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ford::beginner
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 13-11-2016
Skąd: Bialystok
Model: Focus MK3, custom
Silnik: 2,0 tdci, 2,2 tdci
Rocznik: 2012, 2014
Postów: 43
|
![]() Cytat:
Nie ma szans, nie ma miejsca chłodniczka EGR blokuje ruch grzechotki i stawia torx nie w osi dokręcania, ani mini klucz z napedem też zbyt mało miejsca. Jedynie wymiana wkrętów na łeb pod klasyczny klucz 8mm. Może...ale to taka alternatywa. Jęsli nie to trzeba cały kolektor dolotowy zdejmować (czyli przelewy wtryski, .... jak tu poniżej. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] |
|
![]() |
![]() |