![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#31 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: Wrocław/Warszawa
Model: Mondeo Mk5
Silnik: 2.0 TDCI @205KM
Rocznik: 2016
Postów: 1,346
|
![]()
Jesteś pewien, że rozrząd na pewno poprawnie został ustawiony? Pytam, bo znam osobiście przypadek, gdzie winowajcą miał być elektrozawór, wymiana nic nie dała, a sprawdzenie poprawności ustawienia rozrządu rozwiązało problem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ford::average
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 20-11-2020
Skąd: Warszawa
Model: MK5 Titanium
Silnik: 2.0 TDCI 150 -> 180 > 209
Rocznik: 2016
Postów: 70
|
![]()
W sobotę kolega zrobił mi adaptacje czujników w ucds i błędy zniknęły. Po odpaleniu nie wracają ale po jakimś czasie wraca już tylko jeden p0340 z opisem :
============1============== P0340(07) Raw code: 034007 ECU: Engine control unit Status: Test failed (current drive cycle), Pending, Confirmed, Test failed since last DTC clear OBDII: Camshaft position (CMP) sensor A, bank 1 - circuit malfunction Ford: Camshaft Position Sensor Circuit Malfunction ============2============== P0340(31) Raw code: 034031 ECU: Engine control unit Status: Test failed (current drive cycle), Pending, Confirmed, Test failed since last DTC clear OBDII: Camshaft position (CMP) sensor A, bank 1 - circuit malfunction Ford: Camshaft Position Sensor Circuit Malfunction ============3============== P0340(07) Raw code: 034007 ECU: Engine control unit Status: Test failed (current drive cycle), Pending, Confirmed, Test failed since last DTC clear OBDII: Camshaft position (CMP) sensor A, bank 1 - circuit malfunction Ford: Camshaft Position Sensor Circuit Malfunction ============4============== P0340(31) Raw code: 034031 ECU: Engine control unit Status: Test failed (current drive cycle), Pending, Confirmed, Test failed since last DTC clear OBDII: Camshaft position (CMP) sensor A, bank 1 - circuit malfunction Ford: Camshaft Position Sensor Circuit Malfunction Co jak dobrze rozumiem oznaczać może błąd obwodu i trzeba sprawdzić kable. Rozrząd przed wymiana miał błędy i po wymianie (po wymianie dwa razy sprawdzany na blokadach). Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ford::amateur
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 12-12-2015
Skąd: Kraków
Model: Focus MK3
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2016
Postów: 7
|
![]()
Jest ktoś z okolic Krakowa kto mógłby zrobić adaptację czujników?
Wysłane z mojego BLA-L09 przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 07-11-2011
Skąd: POZNAŃ
Model: MONDEO VIGNALE
Silnik: 2.0 TDCI 180 koników
Rocznik: 2017
Postów: 122
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ford::amateur
![]() Imię: STano
Zarejestrowany: 25-05-2014
Skąd: Slovak
Model: S-MAX
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 1
|
![]()
I have 2.0 TDCI 132 kW Ford S-Max, but same like in Mondeo. After cambelt change came P0014 fault. Oil change with oil decarbo - no help. New battery - no help. After faults reset, fault P0014 came immediatelly after first start.
Cold starting was OK, but warm starts were difficulty. In 50% of cases, there was 5-10 seconds of starting. It was really annoying. With free version of FORSCAN I made: Reset learned values of camshaft position sensor. And now so far, so good, no fault and warm starts are all easy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 05-04-2024
Model: Mondeo MK5
Silnik: 2.0 TDCI,180KM
Rocznik: 2017
Postów: 10
|
![]()
Opisz dokładnie procedurę w Forscan proszę. Jestem po wymianie rozrządu ( Continental ), oleju ,filtrów i pojawił się ten błąd. Kasowanie nic nie daje. Auto chodzi normalnie tak zimne jak ciepłe ,moc ,odpalanie ,spalanie ,ale błąd w Forscan jest. Chcę reset zrobić.
P008A - Cisnienie w ukladzie paliwowym po stronie niskiego cisnienia zbyt niskie P05A1 - Dziatanie czujnika potozenia aktywnej prestony A kraty w powietrza przy zatrzymaniu w porozeniu maksimum/minimum P0014 - Regulacja faz rozrzadu B" - zbyt duze wyprzedzenie (rzad cylindrow 1) Mondeo 2.0 TDCI ,2017,skrzynia manualna. Ostatnio edytowane przez sephirose ; 11-04-2024 o 18:45 |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
FCP member
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 23-08-2014
Model: Focus
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2016
Postów: 2,646
|
![]()
Wymieniałem rozrząd osobiście w swoim dw10f, korzystając z serwisówki Forda i żadnego błędu nie miałem. Wcześniej wymienialiśmy z moim mechanikiem razem i również zero błędów. Po prostu mechanik niewłaściwie ci go ustawił albo łańcuszek już się rozciągnął.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 05-04-2024
Model: Mondeo MK5
Silnik: 2.0 TDCI,180KM
Rocznik: 2017
Postów: 10
|
![]()
Rozrząd wraz ze wszystkim wymieniony dosłownie we wtorek. W poniedziałek ,ale i kilka dni wcześniej i przed oddaniem auta do warsztatu sprawdzałem i zero błędów. W środę rano podłączyłem Forscan i te błędy właśnie się pojawiły.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
FCP member
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 23-08-2014
Model: Focus
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2016
Postów: 2,646
|
![]()
No to cyk na warsztat, niech sprawdzą na blokadach czy im się nie rozjechało… tam przecież jest prosty rozrząd.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 05-04-2024
Model: Mondeo MK5
Silnik: 2.0 TDCI,180KM
Rocznik: 2017
Postów: 10
|
![]()
Dziękuję za podpowiedź. Dużo czasu mechanikowi to zajmie ? Pytam czy po prostu muszę zostawić auto czy jest to procedura nie jakoś bardzo czasochłonna ?
|
![]() |
![]() |