![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 06-06-2024
Model: Focus
Silnik: 2.5
Rocznik: 2009
Postów: 2
|
![]()
Witajcie.
Zagadnienie z elektryki. Szukam bezpiecznika /przewodu na którym pojawia się stałe napięcie po otwarciu auta z pilota. Chcę aby dołożone przeze mnie drl zapalał się właśnie po otwarciu auta pilotem. Macie jakieś pomysły? Próbowałem z podsufitką, ale nie działa to tak jakbym chciał. Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 7,623
|
![]()
Nie ma takiego, który budzi się po otwarciu auta i gaśnie od razu po zamknięciu zamków.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 22-07-2014
Skąd: Wejherowo
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2008
Postów: 4,572
|
![]()
A lampka sie nie zapala po otwarciu z pilota?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::professional
![]() Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 16-10-2010
Skąd: Białystok
Model: Focus MK3 Kombi Titanium
Silnik: 1,5 TDCI Duratorq 120 KM
Rocznik: 2016
Postów: 1,212
|
![]()
Nie, zapala się gdy otworzysz drzwi.
__________________
Pozdrawiam, Andrzej_K "Gdy choć co drugi z Twoich pomysłów wyda Ci się genialny... dopij wódkę i idź spać." |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 2,624
|
![]()
__________________
Ti-VCT: 115 KM -> 122 KM -> 128 KM -> ~135 KM Przepustnica 45 mm -> 52 mm Większy filtr oleju |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::amateur
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 06-06-2024
Model: Focus
Silnik: 2.5
Rocznik: 2009
Postów: 2
|
![]()
Niby tak. Nie jestem dobry w te klocki ale przykładając przewody do styków w podsufitce nie uzyskałem zamierzonego efektu. Chyba że robię coś źle. Może sterowane jest minusem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 7,623
|
![]() Cytat:
To dość powszechne w autach, że to masa jest sterująca. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 2,624
|
![]()
W czym problem? Podpiąć pod stycznik/przekaźnik (w zależności co chcemy podłączyć).
__________________
Ti-VCT: 115 KM -> 122 KM -> 128 KM -> ~135 KM Przepustnica 45 mm -> 52 mm Większy filtr oleju |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 7,623
|
![]()
Np. w tym że nieprzyjemnie brzęczy przy zmianie różnicy potencjałów.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ford::specialist
![]() Imię: Jarek
Zarejestrowany: 24-11-2014
Model: FF2, FF3, Fiesta mk7
Silnik: 1,6 Pb 101 KM, 1,6 Pb 125 KM, 1,25 Pb 82 KM
Rocznik: 2007,2011,2009
Postów: 590
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |