![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#21 |
ford::advanced
![]() Imię: Dawid
Zarejestrowany: 29-07-2015
Skąd: Bolesławiec/Hanower
Model: Mondeo MKIV
Silnik: 2.0TDCI
Rocznik: 06.2009
Postów: 305
|
![]()
nic sie nie wyjasnilo
auto oddalem do serwisu forda rewo lubin i przez caly dzien stwierdzili ze swiece zarowe sa ok cisnienie na szynie jest ok i upieraja sie ze to wina wtryskow i ze koszt sprawdzenia to 450pln gdzie ja im na to ze przed diagnostyka mogli zadzwonic to bym im powiedzial ze swiece zarowe odobiscie wszystkie 4 wymienialem zrobiona zostala cala poppa cr i jeden wtrysk fabrycznie nowy a 3 po regeneracji a oni nadal sie upieraja ze to wina wtryskow bo to musi potwierdzic firma ktora ma certyfikat forda gdzie ja na to mowie ze mam tabele z parametrami przed i po regeneracji ale to ich nic nie interesuje bo to musi byc przeciez certyfikat forda jak narazie kazalem zmierzyc im kompresje bo po wymianie wtryskow nie bylo praktycznie zadnej poprawy .... zobaczymy co powiedza we wtorek jak zmierza ta kompresje
__________________
FORD?? NASTEPNY BEDZIE VAG LUB BMW... |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ford::average
![]() Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 02-01-2014
Skąd: WLKP
Model: focus mk2 fl mondeo mk4
Silnik: 1.6 2.0 tdci
Rocznik: 2009,
Postów: 83
|
![]()
Witam. Miałem podobne objawy + trudny rozruch, pompa,wtryski sprawdzone było ok. kompresja sprawdzana i wyszło na cylindrach od 22, 24,26 i 30 atm czyli silnik do remontu albo do wymiany. Silnik wymieniłem i działa jak złoto, pali na dotyk,chodzi równo i zero dymienia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ford::amateur
![]() Imię: Sławek
Zarejestrowany: 12-06-2015
Skąd: LONDYN
Model: ford mondeo titanium
Silnik: 2.0
Rocznik: 2009
Postów: 2
|
![]()
Witam. Mam problem z moim fordem a mianowicie podczas porannego odpalania wszystko jest w porządku. Po rozgrzaniu silnika powiedzmy po około 25 minutach jazdy wyłączam auto. Wracam po ok godzinie, zapalam i tu zaczyna się objaw którego z wielką chęcią bym się pozbył. Udało mi się nagrać owy problem:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Jeżeli miałbym opisać słowami powiedziałbym że jest to "falowanie" a raczej przygasanie silnika średnio co 1 sek. Objaw znika sam po około 1 minucie. W trakcie trwania "przygasania" wystarczy że dotknę gazu i obroty się nieznacznie uniosą, efekt ten znika. Kiedy puszczę gaz pojawia się ponownie. Zauważyłem że jeżeli dodam gazu i bardzo powoli popuszcze problem czasem ustępuje. Proszę o pomoc w rozwiązaniu. Może już ktoś rozwikłał podobny objaw. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ford::professional
![]() Imię: gregor
Zarejestrowany: 03-06-2012
Skąd: Oława
Model: focus mk3/fiesta mk6
Silnik: 2.0 tdci 140km/1.3 70km
Rocznik: 2014/2008
Postów: 1,539
|
![]()
Przydałoby się podpiąć pod komputer .
A tak to zaczynamy typowanie : 1. Filtr paliwa
__________________
pozdrowionka |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ford::amateur
![]() Imię: Sławek
Zarejestrowany: 12-06-2015
Skąd: LONDYN
Model: ford mondeo titanium
Silnik: 2.0
Rocznik: 2009
Postów: 2
|
![]()
Dodam jeszcze że ostatnio miałem problemy z długim odpalaniem a w końcu przestał w ogóle odpalać po czym stwierdzono że pompa w baku przestała pracować. W czasie przed wymianą falowanie (przygasanie) występowało o wiele częściej. Nawet z rana.
PS: komputer wskazał jedynie to (już po wymianie pompy w baku): [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ford::professional
![]() Imię: gregor
Zarejestrowany: 03-06-2012
Skąd: Oława
Model: focus mk3/fiesta mk6
Silnik: 2.0 tdci 140km/1.3 70km
Rocznik: 2014/2008
Postów: 1,539
|
![]()
aaa ,nie doczytałem że to benzyniak
__________________
pozdrowionka |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 12-02-2018
Model: mk4
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2009
Postów: 47
|
![]()
Odświeżę trochę temat, auto kopci na biało przy odpalaniu, w temp. 8stopni czy jest możliwe że to wina niesprawnych świec rozruchowych ? Dodam że nic poza tym się nie dzieję.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 21-04-2024
Model: Mondeo mk4
Silnik: 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 1
|
![]()
Witam, mam problem z mondeo mk4 2.0 TDCi 140km 2008 rok. Co jakiś czas, nie ma regularności czasem raz na pół roku a czasem nawet dwa razy pod rząd samochód ma ciężko odpalić, kręci długo po czym w końcu odpali puści biały dym z rury wydechowej po czym sam zgaśnie. Po tym odpala już normalnie, bez dymienia, wszystko jest w porządku. Dzieje się tak tylko gdy silnik jest rozgrzany do temperatury +/- 45-65 stopni gdy silnik jest zimny lub mocno rozgrzany nie ma takiego problemu. Zauważyłem również, że w zakresie temperatur 45-65( zaznaczam, że nie są to dokładne zakresy) silnik pracuje nierówno- na postoju widać że silnikiem aż rzuca a podczas jazdy czuć przerywanie. Ostatnio zauważyłem, że podczas takiego odpalania czujnik temperatury wskazał -50 stopni C na chwilę po czym przy temperaturze pokazały się kreski --. Jakby jej nie mógł odczytać a następnie wyskoczyło grzanie świec na chwilę.Na zewnątrz było około 30 stopni temp cieczy około 55. Na desce nie pokazuje żadnych błędów, komputerem się nie podłączałem. Może miał ktoś podobny problem ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
biały dym , mondeo mk4 , nierówna praca |
|
|