Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Kuga
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 29-06-2024, 16:34   #1
maxtros
ford::beginner
 
Imię: Krystian
Zarejestrowany: 13-10-2015
Skąd: Łódź
Model: Ford Kuga
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 36
Domyślnie po zapłonie podawane jest napięcie na przekaźnik R14 - idzie do 12,4v i spada do 0 v

Ford Kuga 2008 2.0 Tdci

Do rzeczy, problem z odpaleniem auta.

Wchodzę do auta. Sprzęgło przycisk start-stop, uruchamia się zapłon. Mignie kontrolka akumulatora + świec żarowych. Potem kolejny raz mignie i wyrzuca Awaria silnika. Jeśli mignie i odrazu odpalę zatrybi pochodzi 5 sekund i gaśnie. Wykonam taka operacje 3-4 razy i w końcu załączy i normalnie działa.

Obserwacja - po zapłonie podawane jest napięcie na przekaźnik R14 - idzie do 12,4v i spada do 0 v. I tak kilka razy aż w końcu auto zatrybi i dziala.

Jesli auto zapali i nie zgaśnie to cały czas działa. Mogę przejechać 100 km i nic się z nim nie dzieje. Zero przerywania jest pełna moc. Ostatnio spróbowałem, że jeśli autko odpaliło i jeździ wyciągnąłem mu na zapalonym silniku przekaźnik R14 i auto zgasło czyli prawidłowa reakcja. Podczas jazdy to napięcie gdyby spadało to miałby poszarpywanie albo cokolwiek. Ten zanik tylko i wyłączenie podczas zapłonu jest. Podczas jazdy nigdy nie zgasło mi auto.

Co może powodować podczas zapłonu spadek tego napięcia do 0V?

Masy sprawdzone i poprawione na obudowie, pod filtrem powietrza.

Sterownik sklonowany ECU podmieniony ta sama reakcja...

Zaczęło się w sumie od wymiany światła mijania w prawym reflektorze plus wydłubania żarówki od prawego halogenu która się przepaliła.

maxtros jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-08-2024, 09:24   #2
maxtros
ford::beginner
 
Imię: Krystian
Zarejestrowany: 13-10-2015
Skąd: Łódź
Model: Ford Kuga
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 36
Domyślnie Odp: po zapłonie podawane jest napięcie na przekaźnik R14 - idzie do 12,4v i spada do

Filmik z objawami, proszę spojrzeć na kontrolkę akumulatora i świec żarowych. Wymieniłem już licznik i sterownik GEM - to samo. Wyczyściłem punkty masowe pod filtrem powietrza. Jeśli po załączeniu zapłonu kontrolka akumulatora mi nie mignie drugi raz to wiem, że mogę odpalić i silnik mi nie zgaśnie i tak mogę jeździć cały dzień.

[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]


W czwartek auto idzie do elektrotechnika.
Przez ostatnie dwa miesiące udawało mi się go normalnie odpalić za którymś razem, aż do teraz jak stoi już tydzień i nie da rady Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Ostatnio edytowane przez maxtros ; 17-08-2024 o 09:26
maxtros jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-09-2024, 01:53   #3
maxtros
ford::beginner
 
Imię: Krystian
Zarejestrowany: 13-10-2015
Skąd: Łódź
Model: Ford Kuga
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 36
Domyślnie Odp: po zapłonie podawane jest napięcie na przekaźnik R14 - idzie do 12,4v i spada do

Rozwiązanie problemu.

Wymiana sterownika ECU i wgranie czystego wsadu...

Teraz zrobienie jeszcze DPF i EGR off i wszystko będzie działać.
maxtros jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
gaśnie silnik , kuga mk1 , nie odpala , sterownik silnika , zapłon



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:06.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.