![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 08-06-2023
Model: Escape
Silnik: 2.0
Rocznik: 2020
Postów: 281
|
![]()
Generalnie jest tych problemów niemało (vide fordescape.org). Escape do 2019 z silnikiem 2.0 to potencjalny problem z "coolant intrusion".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ford::amateur
![]() Imię: Jarek
Zarejestrowany: 23-07-2012
Skąd: Łódź
Model: Focus combi MKIII automat
Silnik: 1,6 Duratec 125kM
Rocznik: 2011
Postów: 1
|
![]()
Witam
Escape 2.0 EcoBoost, 2017r., -pęknięta tuleja cylindra (płyn w wydechu, niebieski dym, wypadanie zapłonów- typowa sprawa dla tego silnika, zwłaszcza po 250 tys). Czy możecie polecić jakiś ogarnięty serwis/fachowca w Łodzi lub okolicach który zmierzył by się z tym problemem ze zrozumieniem? |
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
płyn chłodniczy , silnik |
|
|