![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 18-02-2012
Skąd: Szczecin
Model: Ford Focus MK 4
Silnik: 1.0 Eco Boost
Rocznik: 2020
Postów: 5
|
![]()
Witam, mam dziwny problem z USB w moim Fordzie (1.0 ST-Line HB mam go ok. 5 lat od nowości). Port USB w konsoli centralnej nie działa, nie wykrywa nic kompletnie (jeszcze nie sprawdzałem miernikiem, czy w ogóle podaje napięcie). Ten w podłokietniku działa bez problemu. Na dodatek obie "fajki" po podłączeniu nie ładują poprawnie, tj. pod włożeniu ładowarki dioda na niej się pali, ale po podłączeniu telefonu dioda zaczęła migać, a telefon się nie ładuje (ładowarka w teorii 2.1A).
Z takich rzeczy, które mogą, ale nie muszą mieć związku ze sprawą: Od jakiegoś czasu nie włącza się auto start/stop (nawet pod dłuższej trasie) Co jakiś czas, szczególnie w wilgotniejsze pory roku pojawiają się artefakty w postaci halo wokół elementów na ekranie ( takie poprzesuwane różnobarwne obwoluty ), tak ze 6 razy na rok. Chime'y, czy tam gong co jakiś czas ( częściej niż halo) brzmi jakby się głośnik obluzował, nie tyle co pierdzi co brzmi jakby położyć na głośniku folie (ciężko to określić). W serwisie mówili to oprogramowanie po czym wgrywali "nowe" i na jakiś czas był spokój. Ma ktoś jakiś pomysł? Tak czy siak czuję wizytę w ASO, ale wolałbym wiedzieć jak mnie będą próbować nabijać w butelkę. Zapomniałbym bezpieczniki 32,33,34 wyglądają na sprawne. Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 04-01-2019
Skąd: Wrocław
Model: Focus MK4
Silnik: 150km EcoBoost
Rocznik: 2018
Postów: 556
|
![]()
Akumulator. Jak go masz 5 lat i jak czytam nie wyłączałeś start stop, to już jest trup. Najpierw go wymień, potem zobaczysz które problemu się naprawią.
A skąd wiem że to akumulator? Nie tylko nie działający start-stop. Głównie przez ten dźwięk. Bierze się to stąd, że przy słabym aku auto oszczędza na włączaniu całego modułu dźwięku i wzmacniaczy wtedy puszcza ostrzegawcze dźwięki przez pierdzik w zegarach a nie głośniki audio.
__________________
§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§2 3§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§ 23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23 §23§23§23§23§23§23§23§23§2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Moderator
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Lubelskie
Model: Fiesta
Silnik: 1.4L Duratec 16V PFI
Rocznik: 3/2012 / 4/2011
Postów: 3,886
|
![]() Cytat:
Cytat:
__________________
IDS |Forscan| UCDS - Doposażanie | Programownie sterowników | IMMO // WSZYSTKIE MODELE EUROPA-USA ZMIANA MOCY - MONTAŻ TEMPOMATU - SPOLSZCZENIA - NAWIGACJE - PRZERÓBKI LAMP |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::amateur
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 18-02-2012
Skąd: Szczecin
Model: Ford Focus MK 4
Silnik: 1.0 Eco Boost
Rocznik: 2020
Postów: 5
|
![]()
Dzięki za podpowiedź, tylko teraz pytanie akumulator mogę wymienić sobie sam (tj. poza ASO), czy muszę w ASO, chodzi mi o to, że gdzieś w internecie przemknął mi post, że trzeba kodować nową pojemność aku, ale nie wiem czy to nie było przypadkiem odnośnie hybrydy, bo wspomniany był BMS, a nie chcę sobie "dowalać do pieca" jeszcze bardziej.
Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Moderator
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Lubelskie
Model: Fiesta
Silnik: 1.4L Duratec 16V PFI
Rocznik: 3/2012 / 4/2011
Postów: 3,886
|
![]() Cytat:
__________________
IDS |Forscan| UCDS - Doposażanie | Programownie sterowników | IMMO // WSZYSTKIE MODELE EUROPA-USA ZMIANA MOCY - MONTAŻ TEMPOMATU - SPOLSZCZENIA - NAWIGACJE - PRZERÓBKI LAMP |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ford::specialist
![]() Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 26-07-2015
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Model: FOCZKA Focus mk4
Silnik: 2,0 EcoBlue
Rocznik: 2020
Postów: 921
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ford::specialist
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 04-01-2019
Skąd: Wrocław
Model: Focus MK4
Silnik: 150km EcoBoost
Rocznik: 2018
Postów: 556
|
![]() Cytat:
Jest też, podobno sposób poprzez wypięcie czujnika na wyłącznym silniku i wpięcie na odpalonym, tak twierdził stary wyga sprzedający aku. Nie wiem czy to prawda.
__________________
§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§2 3§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§ 23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23 §23§23§23§23§23§23§23§23§2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ford::specialist
![]() Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 26-07-2015
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Model: FOCZKA Focus mk4
Silnik: 2,0 EcoBlue
Rocznik: 2020
Postów: 921
|
![]() Cytat:
Bump: a tak wogóle to kabelek, czy BT zawsze się przyda choćby po to by nie łamzać u elektryka o skasowanie błędów, itp. |
|
![]() |
![]() |