![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#2871 |
ford::expert
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 16-10-2017
Skąd: Świętochłowice
Model: Focus MK4.5
Silnik: 1.0 mHEV 155KM
Rocznik: 2023
Postów: 2,344
|
![]()
A może jakiś argument?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2872 |
FCP member
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 24-08-2014
Model: Focus
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2016
Postów: 3,007
|
![]()
Próżno czekać na argumenty, ponieważ tutaj strumieniami płynie krakowskie bajkopisarstwo oraz „mojego zakupu wyższość nad innymi”. Nie przetłumaczysz, szkoda marnować czas.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2873 | |
ford::professional
![]() Imię: AdoKrycha007
Zarejestrowany: 07-04-2014
Skąd: Kraków
Model: Focus MK3 Kombi i Focus MK4 Kombi
Silnik: 1,6 Duratec 105 KM Euro 5 (MK3) i 1,5 EcoBoost 150 KM Euro 6 (MK4)
Rocznik: 05.2014 (MK3) i 09.2019 (MK4)
Postów: 1,692
|
![]() Cytat:
czy ktoś musi się tłumaczyć, że lubi grube kobiety, albo chude? nie, to jego sprawa i jego wymagania, do każdej z nich ma prawo. tak i ja nie muszę się tłumaczyć (ani też nikogo nie przekonuję do swoich racji), że dla mnie samochód to wyłącznie czysta benzyna - żadnych ON, LPG, hybryd czy elektryków. Tak było i tak będzie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2874 | |
ford::expert
![]() Imię: Ponury żniwiarz
Zarejestrowany: 08-02-2014
Skąd: Birmingham UK
Model: MK3 Estate Titanium X EcoBoost 182KM
Silnik: 1.6
Rocznik: 2012
Postów: 4,518
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2875 |
ford::specialist
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 16-02-2009
Skąd: Ostrowiec Św.
Model: Focus Active X MkIV/Fiesta Mk8
Silnik: 1.0 Ecoboost/1.0 Ecoboost
Rocznik: 2022/2022
Postów: 558
|
![]()
Koledzy, to chyba nie miejsce na takie dyskusje....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2876 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 28-03-2015
Skąd: Slask
Model: Focus MK4 1.0 125km
Silnik: 1.0
Rocznik: 2019
Postów: 7
|
![]()
Czy ecoboost 1.0 pod obciażeniem(przyspieszaniem) zawsze warczy niemilosiernie? Czy mieliscie jakies naprawy zwiazane z tym dzwiekiem typu WRRR.
Wkurza mnie moj ecoboost, az sie tym jezdzic nie da. Jezdzilem TSI 1.0 w SCALI i tam nie ma zadnych wibracji ani dzwiekow z silnika 3cyl. Temat walących rur nagrzewnicy prze pierwsze kilometry juz opanowalem plastikową opaską zakupioną w Fordzie. Dziwne ze pierwszy wlasciciel nigdy tego nie zgaszał w ASO. Pomozcie co moze byc powodem walenia/warczenia/wibracji z silnika. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2877 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 29-03-2011
Model: Focus MK4 Titanium Business
Silnik: 1.0 EcoBoost 125KM manual
Rocznik: 2018
Postów: 586
|
![]() Cytat:
Ostatnio kilka dni miałem nową Yariskę hybrydę ze skrzynią e-cvt. Tam to dopiero było wesoło jak dasz gaz w podłogę - jakby odrzutowiec startował Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2878 |
ford::advanced
![]() Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 31-03-2020
Skąd: Jugów
Model: Focus
Silnik: 1.0
Rocznik: 2019
Postów: 203
|
![]()
Może jest głośniejszy jak jest zimny ale to tylko przez chwilkę i to jest tak jak napisał przedmówca mruczenie. Ale żadnego "walenia" i wibracji nie ma. Powiem więcej. Brak wibracji to był powód żeby kupić te trzy cylindry Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2879 |
ford::specialist
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 04-01-2019
Skąd: Wrocław
Model: Focus MK4
Silnik: 150km EcoBoost
Rocznik: 2018
Postów: 556
|
![]()
Po pierwsze, to jest różnica pomiędzy 1.0EB a 1.5EB. Mam 1.5 ale kilka razy jako zastępcze miałem 1.0EB(demo). 1.5 jest o wiele cichszy i "kulturalniejszy", nie ma tego warczenia podczas przyspieszania tylko bardziej basowe i subtelne mruczenie. Jest też wysyp filmików z drgającym na wolnych 1.0, telepie się okropnie.
__________________
§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§2 3§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§ 23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23 §23§23§23§23§23§23§23§23§2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2880 |
ford::professional
![]() Imię: AdoKrycha007
Zarejestrowany: 07-04-2014
Skąd: Kraków
Model: Focus MK3 Kombi i Focus MK4 Kombi
Silnik: 1,6 Duratec 105 KM Euro 5 (MK3) i 1,5 EcoBoost 150 KM Euro 6 (MK4)
Rocznik: 05.2014 (MK3) i 09.2019 (MK4)
Postów: 1,692
|
![]()
nie mam żadnego telepania w 1,5 - 5 lat i 45 tys przejechane. jedyne co to czasami, ale też nie zawsze (i nie rozgryzłem do dziś od czego to zależy!), jest delikatne szarpnięcie gdy wyłącza się cylinder na trasie (w zasadzie jest to identyczne odczucie jak w chwili z załączaniem się start stop na czerwonym świetle).
|
![]() |
![]() |