Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Fiesta
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 18-11-2024, 17:06   #1
pawel88lbn
ford::amateur
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 18-11-2024
Skąd: Lublin
Model: Fiesta mk7
Silnik: 1.6 tivct
Rocznik: 2013
Postów: 2
Domyślnie Samochód nie odpala po wymianie uszczelniaczy wałków rozrządu

Panowie potrzebuje pomocy samochód po wymianie uszczelniaczy wałków rozrządu nie odpala ,bezpieczniki sprawdzone ,iskra jest , benzyna tez ,błędów na forscan nie ma żadnych .
Pomocy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

pawel88lbn jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-11-2024, 19:38   #2
thesperado
ford::specialist
 
Imię: Jarek
Zarejestrowany: 24-11-2014
Model: FF2, FF3, Fiesta mk7
Silnik: 1,6 Pb 101 KM, 1,6 Pb 125 KM, 1,25 Pb 82 KM
Rocznik: 2007,2011,2009
Postów: 990
Domyślnie Odp: Samochód nie odpala po wymianie uszczelniaczy wałków rozrządu

Cytat:
Napisał pawel88lbn Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
bezpieczniki sprawdzone ,iskra jest , benzyna tez
A ciśnienie sprężania jest także? Napisz może więcej szczegółów, może ktoś coś podrzuci, bo na razie to jak wróżyć z fusów. Sam to robiłeś z zestawem blokad, czy warsztat? Jeśli sam to czy posiadałeś dokumentację, doświadczenie, czy też polegałeś na YT? Może śmiesznie te pytania brzmią, ale po takim wstępie
Cytat:
Napisał pawel88lbn Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Panowie potrzebuje pomocy samochód po wymianie uszczelniaczy wałków rozrządu nie odpala
rożne pomysły chodzą po głowie.
thesperado jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-11-2024, 23:37   #3
pawel88lbn
ford::amateur
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 18-11-2024
Skąd: Lublin
Model: Fiesta mk7
Silnik: 1.6 tivct
Rocznik: 2013
Postów: 2
Domyślnie Odp: Samochód nie odpala po wymianie uszczelniaczy wałków rozrządu

Przepraszam że nie dopisałem ciśnienie sprężania jest dobre bo głowica była oddawana do splanowania wszystko wymienione na nowe . Poskładalem wszystko rozrząd na blokadach i samochód palił od strzała nie było problemów ,ale zobaczyłem że cieknie mi olej z uszczelniaczy to wymieniłem na Ori i potym zabiegu nie odpala.Na początku myślałem że może rozrzad się przestawił ale wszystko jest dobrze .
pawel88lbn jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-11-2024, 19:23   #4
romano11
ford::specialist
 
Avatar romano11
 
Imię: Roman
Zarejestrowany: 02-10-2016
Skąd: Ruda Śląska
Model: FIESTA MK6
Silnik: A9JA 1299ccm 70KM Duratec 8V EFI Rocam
Rocznik: 2006
Postów: 655
Domyślnie Odp: Samochód nie odpala po wymianie uszczelniaczy wałków rozrządu

Cytat:
Napisał thesperado Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A ciśnienie sprężania jest także? Napisz może więcej szczegółów, może ktoś coś podrzuci, bo po takim wstępie
rożne pomysły chodzą po głowie.
No właśnie - jakie?

Mnie się już skończyły... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Mamy:
- iskrę - odpada immo, CPWR też?
- paliwo - pompa jest aktywna
- ciśnienie sprężania - odpada dziura w tłoku, podparte zawory/zablokowane hydrauliczne kasatory luzów zaworowych (jeśli występują w tym silniku, bo nie orientuję się)
- rozrząd podobno OK...

Teoretycznie silnik ma wszystko, co do życia potrzebne.
Może po ostatniej ingerencji są źle założone, pomieszane przewody WN i iskra owszem jest, ale nie wtedy, kiedy trzeba?
__________________
Jestem homofobem - trzymam pedały w piwnicy
romano11 jest online   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-11-2024, 22:33   #5
thesperado
ford::specialist
 
Imię: Jarek
Zarejestrowany: 24-11-2014
Model: FF2, FF3, Fiesta mk7
Silnik: 1,6 Pb 101 KM, 1,6 Pb 125 KM, 1,25 Pb 82 KM
Rocznik: 2007,2011,2009
Postów: 990
Domyślnie Odp: Samochód nie odpala po wymianie uszczelniaczy wałków rozrządu

O demontażu głowicy nie wspomniałeś.
Cytat:
Napisał romano11 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
No właśnie - jakie?
CPWR ma dwa bo to tivct. Z tivct nie próbowałem, ale silnik bez zmiennych faz bez czujnika wałka odpala, tylko dłużej trzeba pokręcić i wywala później błąd czujnika.

Paliwo, to że pompa pracuje, to nie znaczy, że wtryski podają je dalej, więc pasuje sprawdzić czy są wysterowane, że o samym ciśnieniu paliwa na listwie nie wspomnę. Jest jeszcze nieco "bandycka" opcja, czyli parę kropel benzyna nad przepustnicę.

Ciśnienie sprężania, mierzyłeś po demontażu i ponownym montażu wariatorów? W zasadzie jak zabrałeś się za głowicę, to zakładam, że doświadczenia masz na tyle, że powinieneś usłyszeć, że silnik kręci się bez kompresji lub ze słabą kompresją, ale sprawdzić nie zaszkodzi. Hydrauliki tam nie ma, a po odpaleniu, po montażu głowicy było wszystko OK, więc szklanki są z luzem, ale to także można sprawdzić.

Zamienione przewody wysokiego napięcie, to mogło się zdarzyć i iskra jest nie tej parze cylindrów, ale zapewne to także sprawdziłeś.

Pozostał rozrząd i poprawność montażu wariatorów ponieważ kłopoty zaczęły się po ingerencji w nie. Tak się teraz zastanawiam bo pamięć jest zawodna, czy jest możliwa zamiana wariatorów miejscami, a ich budowa jest odmienna.

Masz jakąś dokumentacje do tej rodziny Sigm? Jeśli nie to spróbuj tego:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] . a klucz deszyfrujący tego pliku, to: qyS5DQKKxgpZ_v1yMLPkJOGoeEasmYFgtEzfDu9UVbs . Link pochodzi z [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]. Być może to w czymś pomoże.

Ostatnio edytowane przez thesperado ; 19-11-2024 o 22:35
thesperado jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-11-2024, 20:35   #6
romano11
ford::specialist
 
Avatar romano11
 
Imię: Roman
Zarejestrowany: 02-10-2016
Skąd: Ruda Śląska
Model: FIESTA MK6
Silnik: A9JA 1299ccm 70KM Duratec 8V EFI Rocam
Rocznik: 2006
Postów: 655
Domyślnie Odp: Samochód nie odpala po wymianie uszczelniaczy wałków rozrządu

Cytat:
Napisał thesperado Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
O demontażu głowicy nie wspomniałeś.

Paliwo, to że pompa pracuje

Ciśnienie sprężania

Zamienione przewody wysokiego napięcia

Pozostał rozrząd i poprawność montażu wariatorów ponieważ kłopoty zaczęły się po ingerencji w nie.
No dokładnie też o tym myślę: skoro silnik odpalił, a potem rzucił palenie - po ingerencji w wałki nierządu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. to by sugerowało, że do tego momentu iskra, paliwo - pompa, wtryski itd. rozrząd, sprężanie - było OK. I tam, czyli w ostatnim miejscu grzebania trzeba szukać, skoro przed tym było dobrze.
__________________
Jestem homofobem - trzymam pedały w piwnicy
romano11 jest online   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:02.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.