![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 18-11-2024
Skąd: Lublin
Model: Fiesta mk7
Silnik: 1.6 tivct
Rocznik: 2013
Postów: 2
|
![]()
Panowie potrzebuje pomocy samochód po wymianie uszczelniaczy wałków rozrządu nie odpala ,bezpieczniki sprawdzone ,iskra jest , benzyna tez ,błędów na forscan nie ma żadnych .
Pomocy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
ford::specialist
![]() Imię: Jarek
Zarejestrowany: 24-11-2014
Model: FF2, FF3, Fiesta mk7
Silnik: 1,6 Pb 101 KM, 1,6 Pb 125 KM, 1,25 Pb 82 KM
Rocznik: 2007,2011,2009
Postów: 990
|
![]() Cytat:
Cytat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 18-11-2024
Skąd: Lublin
Model: Fiesta mk7
Silnik: 1.6 tivct
Rocznik: 2013
Postów: 2
|
![]()
Przepraszam że nie dopisałem ciśnienie sprężania jest dobre bo głowica była oddawana do splanowania wszystko wymienione na nowe . Poskładalem wszystko rozrząd na blokadach i samochód palił od strzała nie było problemów ,ale zobaczyłem że cieknie mi olej z uszczelniaczy to wymieniłem na Ori i potym zabiegu nie odpala.Na początku myślałem że może rozrzad się przestawił ale wszystko jest dobrze .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::specialist
![]() Imię: Roman
Zarejestrowany: 02-10-2016
Skąd: Ruda Śląska
Model: FIESTA MK6
Silnik: A9JA 1299ccm 70KM Duratec 8V EFI Rocam
Rocznik: 2006
Postów: 655
|
![]() Cytat:
Mnie się już skończyły... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Mamy: - iskrę - odpada immo, CPWR też? - paliwo - pompa jest aktywna - ciśnienie sprężania - odpada dziura w tłoku, podparte zawory/zablokowane hydrauliczne kasatory luzów zaworowych (jeśli występują w tym silniku, bo nie orientuję się) - rozrząd podobno OK... Teoretycznie silnik ma wszystko, co do życia potrzebne. Może po ostatniej ingerencji są źle założone, pomieszane przewody WN i iskra owszem jest, ale nie wtedy, kiedy trzeba?
__________________
Jestem homofobem - trzymam pedały w piwnicy ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::specialist
![]() Imię: Jarek
Zarejestrowany: 24-11-2014
Model: FF2, FF3, Fiesta mk7
Silnik: 1,6 Pb 101 KM, 1,6 Pb 125 KM, 1,25 Pb 82 KM
Rocznik: 2007,2011,2009
Postów: 990
|
![]()
O demontażu głowicy nie wspomniałeś.
Cytat:
Paliwo, to że pompa pracuje, to nie znaczy, że wtryski podają je dalej, więc pasuje sprawdzić czy są wysterowane, że o samym ciśnieniu paliwa na listwie nie wspomnę. Jest jeszcze nieco "bandycka" opcja, czyli parę kropel benzyna nad przepustnicę. Ciśnienie sprężania, mierzyłeś po demontażu i ponownym montażu wariatorów? W zasadzie jak zabrałeś się za głowicę, to zakładam, że doświadczenia masz na tyle, że powinieneś usłyszeć, że silnik kręci się bez kompresji lub ze słabą kompresją, ale sprawdzić nie zaszkodzi. Hydrauliki tam nie ma, a po odpaleniu, po montażu głowicy było wszystko OK, więc szklanki są z luzem, ale to także można sprawdzić. Zamienione przewody wysokiego napięcie, to mogło się zdarzyć i iskra jest nie tej parze cylindrów, ale zapewne to także sprawdziłeś. Pozostał rozrząd i poprawność montażu wariatorów ponieważ kłopoty zaczęły się po ingerencji w nie. Tak się teraz zastanawiam bo pamięć jest zawodna, czy jest możliwa zamiana wariatorów miejscami, a ich budowa jest odmienna. Masz jakąś dokumentacje do tej rodziny Sigm? Jeśli nie to spróbuj tego: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] . a klucz deszyfrujący tego pliku, to: qyS5DQKKxgpZ_v1yMLPkJOGoeEasmYFgtEzfDu9UVbs . Link pochodzi z [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]. Być może to w czymś pomoże. Ostatnio edytowane przez thesperado ; 19-11-2024 o 22:35 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ford::specialist
![]() Imię: Roman
Zarejestrowany: 02-10-2016
Skąd: Ruda Śląska
Model: FIESTA MK6
Silnik: A9JA 1299ccm 70KM Duratec 8V EFI Rocam
Rocznik: 2006
Postów: 655
|
![]() Cytat:
__________________
Jestem homofobem - trzymam pedały w piwnicy ![]() |
|
![]() |
![]() |