![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 28-02-2008
Model: ford fusion+
Silnik: 1.4 tdci
Rocznik: 2003
Postów: 24
|
![]()
Witam . Mam wyciek oleju z połączenia głowicy z mocowaniem wałka , jak to uszczelnić skoro skręcane jest na styk , i proszę o momenty dokręcenia tego elementu do głowicy.
ps.Sprawdzone cieknie na pewno z tego ,po wymianie uszczelki pod pokrywą ,kolektorem i umyciu , zalany cały tył silnika . |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::amateur
![]() Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 07-11-2021
Skąd: Debrzno
Model: Kuga
Silnik: 2.0tdci
Rocznik: 2012
Postów: 3
|
![]()
Pierwszy etap 5NM drugi etap 10NM to wszystko.Tak jest według Autodaty.
Do uszczelnienia można użyć Dirco do 315stopni. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 28-02-2008
Model: ford fusion+
Silnik: 1.4 tdci
Rocznik: 2003
Postów: 24
|
![]()
Ten sylikon nie zrobi za dużego luzu na panewkach wałka , tak to się skręca wszystko na styk, a tu podniesie się do góry.
Czy jednak przy dokręcaniu wypchnie go na boki i będzie na styk ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 11-02-2004
Model: Focus, Fusion
Silnik: PNDD + LPG, FXJA + LPG
Rocznik: 2018, 2006
Postów: 3,530
|
![]()
W benzynach ja tam daję klej anaerobowy i nie cieknie. Co byś nie zaaplikował, to taki pasek 1 mm średnicy.
__________________
Tylko floty! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 28-02-2008
Model: ford fusion+
Silnik: 1.4 tdci
Rocznik: 2003
Postów: 24
|
![]()
Ok. to zamawiam nowy pasek i rozbieram ,coś jeszcze trzeba tam wymienić po zdjęciu wałka?
|
![]() |
![]() |