Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Kupujemy auto
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 03-12-2024, 09:44   #1
gorry
ford::amateur
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 06-03-2021
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo mk3
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2006
Postów: 0
Domyślnie Zakup Mondeo Mk4 - jak łatwo zobaczyć typ układu wtryskowego?

Cześć, niedawno wyrzuciłem 6000 PLN w naprawę układu paliwowego Delphi w Mondeo mk3 TDCi.
Najpierw nikt nie chciał tego robić, potem trwało to 3 miesiące, a gdy się udało to auto po naprawie przejechało z tysiąc km a potem znowu sprężynka, szarpanie i koniec jazdy.
Więc Mondek niestety poszedł na złom, a ja nigdy więcej nie chcę tego g... od Delphi, tym bardziej, że podobno nie zmienili konstrukcji opiłkujących pomp.

Chciałbym kupić teraz Mondeo Mk4.
Słyszałem, że można trafić na Mondeo 2.0 TDCi z osprzętem Siemensa lub... Delphi.
Nie chcę popełnić 2x tego samego błędu, więc absolutnie nie chcę kupować auta z wtryskiem Delphi.

Czy da się jakoś łatwo i szybko rozpoznać typ zamontowanego wtrysku przy oglądaniu auta, np. po otwarciu maski lub Forscanem, tak żebym miał pewność, że biorę auto z Siemensem?

Z góry dzięki.


Ostatnio edytowane przez gorry ; 03-12-2024 o 09:47
gorry jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-12-2024, 13:51   #2
klocolus
ford::professional
 
Avatar klocolus
 
Imię: Karol
Zarejestrowany: 29-08-2013
Skąd: w-wa
Model: mondeo MK4 / MK5
Silnik: 1.6 eb ~210KM / 2.0 tdci 215KM
Rocznik: 2014 / 2017
Postów: 1,789
Domyślnie Odp: Zakup Mondeo Mk4 - jak łatwo zobaczyć typ układu wtryskowego?

Cytat:
Napisał gorry Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Czy da się jakoś łatwo i szybko rozpoznać typ zamontowanego wtrysku przy oglądaniu auta, np. po otwarciu maski lub Forscanem, tak żebym miał pewność, że biorę auto z Siemensem?
Przedlift silnik DW10bted ma Siemens Polift DW10C ma Delphi. Oba są w miarę udane w przeciwieństwie do tego w mk3 więc bardziej zależy od stanu technicznego auta moim zdaniem i nie jest to tak, że jeden wytrzyma zdecydowanie więcej niż drugi. Polift ma zdecydowanie bardziej dynamiczny silnik szczególnie po chipie 190-200km i mniej problematyczny DPF.

Jak upierasz się na Siemens to roczniki 2007-2009 i międzylift do ~połowy 2010, rozpoznasz po kształcie kolektora dolotowego zaraz po otwarciu maski, zobacz sobie silniki DW10BTED i DW10C i ich różnice.
klocolus jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 11:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.