![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#31 |
ford::professional
![]() Imię: AdoKrycha007
Zarejestrowany: 07-04-2014
Skąd: Kraków
Model: Focus MK3 Kombi i Focus MK4 Kombi
Silnik: 1,6 Duratec 105 KM Euro 5 (MK3) i 1,5 EcoBoost 150 KM Euro 6 (MK4)
Rocznik: 05.2014 (MK3) i 09.2019 (MK4)
Postów: 1,692
|
![]()
5W50 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. zajebisty mechanik Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ford::expert
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 01-08-2022
Skąd: Płock
Model: focus mk3/mondeo mk5
Silnik: 1.6 EB/2.0 DW10F
Rocznik: 2011/2018
Postów: 2,983
|
![]()
Całość brzmi jak Walaszek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ford::professional
![]() Imię: AdoKrycha007
Zarejestrowany: 07-04-2014
Skąd: Kraków
Model: Focus MK3 Kombi i Focus MK4 Kombi
Silnik: 1,6 Duratec 105 KM Euro 5 (MK3) i 1,5 EcoBoost 150 KM Euro 6 (MK4)
Rocznik: 05.2014 (MK3) i 09.2019 (MK4)
Postów: 1,692
|
![]()
i bez filtra Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
ja już widzę, jak on to sprzęgło zrobił...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
ford::advanced
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 02-08-2024
Skąd: Suwałki
Model: Focus mk4
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2018
Postów: 334
|
![]() Cytat:
No ale żeby @[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] poczuł się lepiej to od razu zmieszać z błotem. ![]() Miałem na myśli trudności z przepływem. No ale ok lepiej Ci @[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] ? Starasz się utrzymać poziom forum elektrody? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
FCP member
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 24-08-2014
Model: Focus
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2016
Postów: 3,007
|
![]()
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
generalnie chyba każdy zrozumiał, co miałeś na myśli Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. A tym panem co „koniecznie” musi być forumową pierdołą się nie przejmuj. Uprzejmość i kultura wypowiedzi nie występują w jego słowniku. Jak to mawiają, jedni mają te 2cm więcej, inni poszukują swojego przedłużenia na przykład zgrywając chamów na forach itp…
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ford::advanced
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 21-08-2009
Skąd: Mikołów
Model: Fiesta
Silnik: 1.0 Ecoboost 200 KM
Rocznik: 2020
Postów: 345
|
![]()
Przy okazji gwarancji, o której piszecie, to jak ktoś wyżej napisał, nie musi ona zostać udzielona.
Ale jest pewna sprawa co do reklamacji. większość hurtowni, w formularzu reklamacyjnym, ma pozycję "koszty dodatkowe". Tam mechanik wpisuje robociznę, lub inne koszta dodatkowe. Przykład, po 6 miesiącach przyjechał klient z lekko bijącą kierownicą podczas hamowania. Założone był komplet brembo. Wymiana na nowe (klient zapłacił). Tarcze wysłane na reklamację, w kosztach dodatkowych poszły klocki (nowe tarcze to nowe klocki) + robocizna. Reklamacja uznana i po temacie. Pozostaje kwestia zwrotu kosztów za robociznę. Znana, największa w Polsce sieć części motoryzacyjnych, bez wymieniania nazwy, na reklamację poszedł wahacz (wybity sworzeń). Reklamacja uznana. W kosztach dodatkowych załączony rachunek na wymianę + ustawienie zbieżności. To również uznali, ale po swoich stawkachch - całe 54 zł brutto Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.) Ja sprzedałem części, ja wymieniałem, to jakoś nie widzę możliwości, żebym miał klienta drugi raz za robotę liczyć. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||||
ford::professional
![]() Imię: Karol
Zarejestrowany: 29-08-2013
Skąd: w-wa
Model: mondeo MK4 / MK5
Silnik: 1.6 eb ~210KM / 2.0 tdci 215KM
Rocznik: 2014 / 2017
Postów: 1,883
|
![]() Cytat:
Cytat:
Zastępczego nie musi dawać ale nie może obciążyć klienta kosztem ponownej naprawy. Jedyne co to może ją przeciągać w nadziei, że klientowi się odechce czekania. Musi dać odpowiedź w ciągu 14 dni ale odpowiedź może być taka, że potrzeba więcej czasu. Niemniej jednak podmiot odpowiadający z tytułu rękojmi jest jeden: Mechanik. Więc jeśli klient nie zrobił nic źle (a jeśli zrobił mechanik musi proces reklamacji rozpatrzyć i przedstawić dowody jak dokładnie powstała wina ze strony klienta, ogólnie ciężar udowodnienia, że to klient źle korzystał ciąży na mechaniku) to mechanik odpowiada. Bez jakiegoś badania rzeczoznawcy, że np. sprzęgło przegrzane spalone złym użytkowaniem nie obroni się w sądzie. Bump: Cytat:
Bump: Cytat:
Ostatnio edytowane przez klocolus ; 20-12-2024 o 00:17 |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
|
Tagi |
focus , ford , mk3 |
|
|