![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Arkadiusz
Zarejestrowany: 02-05-2019
Skąd: Warszawa
Model: Fusion
Silnik: 2.0 eb
Rocznik: 2017
Postów: 4
|
![]()
Cześć,
od paru miesięcy mam Fusiona jak w temacie. W ostatnim czasie zdarzyło mu się 3 razy odmówić współpracy. Pierwszy przypadek: podchodzę rano do niego, drzwi się otwierają (Keyless), ale po wejściu na radiu komunikat brzmiący mniej więcej "Systemy zostały wyłączone aby oszczędzić energię". I oczywiście nie odpalał. Odpaliłem z powerbanka i śmigał... 6 dni bez zarzutu. Drugi przypadek: po 6 dniach od w/w. Wyglądało identycznie. Z powerbanka odpalił i śmigał... 9 dni. Trzeci przypadek: Trochę inny. Po wspomnianych 9 dniach podchodzę do auta, a on nawet mi drzwi nie otwiera po dotknięciu klamki. Miałem okazję przetestować awaryjny dostęp do samochodu za pomocą grota Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Odpaliłem z powerbanka i chodzi... Przy czym tym razem zauważyłem, że przy pokrętle zmiany biegów świeci się dioda pod "P". Tak jak zwykle zostawiam go na ręcznym i w trybie "P". Nie zwróciłem może wcześniej uwagi, ale wydaje mi się, że ona gaśnie po chwili od wyjścia z samochodu i w normalnych warunkach jak rano wsiadałem, to ona zapalała się dopiero po odblokowaniu samochodu. A dziś był zablokowany, akumulator padnięty, a ta dioda paliła się cały czas... Nadmienię, że samochód mam od początku maja, a zaczęło się to dziać 14 sierpnia. Przy czym 9 sierpnia zostało zamontowane LPG. Koincydencja może przypadkowa, ale wspominam w razie czego. I tu pytanie do Was, szanowni znawcy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Czym może być spowodowane takie rozładowywanie akumulatora co kilka dni? Swiecenie kontrolki "P" mimo całkowitego padu. Ostatnio edytowane przez Speedo ; 04-09-2019 o 14:13 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: ADAM
Zarejestrowany: 16-05-2018
Skąd: OTWOCK
Model: Mondeo MK3
Silnik: 1,8 cm3 DURATEC HE
Rocznik: 2003
Postów: 1,453
|
![]()
Jak akumulator dokonuje zywota, to takie cyrki.
Podjedż do sklepu z akumulatorami, założą miernik na Twój akumulator, i od razu postawią diagnozę. Kupisz nowy, i problemy znikną. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Imię: Arkadiusz
Zarejestrowany: 02-05-2019
Skąd: Warszawa
Model: Fusion
Silnik: 2.0 eb
Rocznik: 2017
Postów: 4
|
![]()
Byłem, stwierdzili, że akumulator jest ok. Musiało się coś w elektronice stać, że komputer "sądzi", że nie jest jeszcze wyłączony do końca. Stąd świeci LED "P" na gałce zmiany "biegów". Wczoraj i dziś się upewniłem - zwykle ona gaśnie i rano jak podchodzę do samochodu, to nie świeci póki nie dotknę klamki. A poprzednio z jakiegoś powodu świeciła całą noc... coś widocznie spowodowało, że komputer nie wyłączył do końca samochodu. O ile można to tak ująć.
No nic, jak się powtórzy jeszcze raz, to podjadę do EnergyGaz, może oni coś za dużo w elektronice pogrzebali i jakaś listwa zasilająca związana z LPG się nie wyłącza do końca. Dzięki. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 10-01-2006
Skąd: Kraków
Model: Fusion
Silnik: Hybrid
Rocznik: 2015
Postów: 2,815
|
![]()
Witajcie,
Od paru dni pojawił się taki problem mianowicie jak samochód postoi przez noc albo 8 godzin pod pracą to nie chcę się otwierać z pilota. tak jakby nic nie działało i trzeba ręcznie z kluczyka. po otwarciu drzwi światła wewnątrz też się nie zapalają . po przekręceniu kluczyka w drugą pozycje na wyświetlaczu pojawia się info. o wył. systemu w celu oszczędzenia akumulatora. po przekreceniu zapłonu wszystko działa auto startuje. I tak jest do kolejnego dłuższego postoju. Czy to padł aku czy przypadkiem jakiś tryb oszczędnościowy w wersji extrime włączyłem ? czy co innego ?
__________________
Jeden Procent dla "Małego Komika" Jest: BMW E61 LCI 520D Ford Fiesta MKVII 1.25 82 PH GOLD były Ford Mondeo MKIII 2.5 V6 GHIA SPRZEDAM http://www.polskajazda.pl/Samochody/Ford/Mondeo/56936 Ford Mondeo MKII 1.8 16V LPG , CB on-board http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Mondeo/2216 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::advanced
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 19-11-2011
Skąd: Dolnyśląsk
Model: mondeo
Silnik: 2000
Rocznik: 2004
Postów: 396
|
![]()
Poczytałem sobie te wszystkie posty i tak : Niesprawny aku wcale nie musi pokazać na mierniku że jest nie sprawny , test wykonuje się pod obciążeniem tzn wyciągamy aku z auta wpinamy miernik i między miernik a aku żarówkę na 12v i trzymamy podłączony układ przez dłuższy czas , jak po dłuższym czasie napięcie nie spada szybko aku dobry , jeśli po np minutce volty lecą na łeb na szyję aku na śmietnik , przyrządy na obciążanie te spiralne też potrafią pokazać że uszkodzony aku jest dobry , po drugie wydaje mi się że coś kradnie prąd odłącz plusową klemę wepnij w nią miernik a do słupka aku do + drugą część miernika , zamknij auto z pilota i obserwuj jeśli wszystkie systemy się wygaszą wartość na mierniku powinna oscylować w granicach 0.02 każda wartość powyżej świadczy o tym że coś pobiera prąd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::amateur
![]() Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 19-01-2024
Skąd: Białogard
Model: Fusion
Silnik: 2.0 hybrid
Rocznik: 2017
Postów: 4
|
![]()
Witam. Problem polega na tym, że przyjechałem pod pracę rano, zgasiłem auto i całkowicie odcięło prąd, kompletnie nic. Po godzinie bez zmian, nawet najmniejsza dioda się nie świeci. Wcześniej miałem taką sytuację, że po odpaleniu same przestawiły się kilometry na miłe, temp nawiewów się zmieniła i wyskoczył komunikat jak przy regulacji mocy podświetlenia. Myślicie, że to akumulator, czy to może być jakis głębszy temat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Moderator
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Lubelskie
Model: Fiesta
Silnik: 1.4L Duratec 16V PFI
Rocznik: 3/2012 / 4/2011
Postów: 3,886
|
![]() Cytat:
__________________
IDS |Forscan| UCDS - Doposażanie | Programownie sterowników | IMMO // WSZYSTKIE MODELE EUROPA-USA ZMIANA MOCY - MONTAŻ TEMPOMATU - SPOLSZCZENIA - NAWIGACJE - PRZERÓBKI LAMP |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ford::amateur
![]() Imię: Hanna
Zarejestrowany: 28-12-2024
Skąd: Warszawa
Model: Opel
Silnik: 1.2
Rocznik: 2015
Postów: 2
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::amateur
![]() Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 19-01-2024
Skąd: Białogard
Model: Fusion
Silnik: 2.0 hybrid
Rocznik: 2017
Postów: 4
|
![]()
Po klopocie. Zdjalem kleme, ktora jak sie okazuje nie zostala dobrze dokrecona, wyczyscilem, zalozylem i auto ozylo. Niby sie trzymala, ale minus byl zasniedzialy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
elektryka , fusion , lpg |
|
|