![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::amateur
![]() Imię: Michal
Zarejestrowany: 26-10-2012
Model: s-max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 4
|
![]()
Chciałem zapytać czy w temacie tej usterki problem został rozwiązany.
Właśnie zmierzam się z podobnym tematem. Jedyna różnica że auto odpala i może kontynuować jazdę. Obecnie zrobiłem około 1800km i problem nie powrócił. Myśle że jest uszkodzony przewód od sieci CAN. Możecie polecić kogoś kto jest w stanie znaleść gdzie jest problem. Dzięki z góry p |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 18-01-2012
Skąd: Verviers
Model: Turek
Silnik: 2.0 TDI
Rocznik: 2017
Postów: 1,654
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ford::amateur
![]() Imię: Michal
Zarejestrowany: 26-10-2012
Model: s-max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 4
|
![]()
Poniżej błędy po teście zegarów.
C14000 C19900 C15100 160787 Mają koledzy godnego polecenia speca od elektroniki ( specjalizacja Ford ) Ostatnio edytowane przez Mysoo ; 03-07-2019 o 17:51 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 18-01-2012
Skąd: Verviers
Model: Turek
Silnik: 2.0 TDI
Rocznik: 2017
Postów: 1,654
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ford::beginner
![]() Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 07-04-2019
Skąd: Jedwabne
Model: S-Max
Silnik: 2.0tdci 130km
Rocznik: 2007
Postów: 42
|
![]()
Mam pytanie do was moze wiecie co oznaczają błędy czytane z licznika, podłączyłem kabel i forscan, ale nic nie pokazuje, widocznie moj kabel jest niedobry. Bledy to. Uprzedzam ze szukałem w Google, niestety nic nie znalazlem
DTC 1.C14000 2.C15100 3.C19900 |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Moderator
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Lubelskie
Model: Fiesta
Silnik: 1.4L Duratec 16V PFI
Rocznik: 3/2012 / 4/2011
Postów: 3,886
|
![]() Cytat:
1.C14000 - utrata komunikacji, 2.C15100 - Utracona komunikacja z modułem sterującym ograniczeniami 3.C19900 - Brak możliwości komunikacji z modułem drzwi przednich po stronie kierowcy.
__________________
IDS |Forscan| UCDS - Doposażanie | Programownie sterowników | IMMO // WSZYSTKIE MODELE EUROPA-USA ZMIANA MOCY - MONTAŻ TEMPOMATU - SPOLSZCZENIA - NAWIGACJE - PRZERÓBKI LAMP |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ford::beginner
![]() Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 07-04-2019
Skąd: Jedwabne
Model: S-Max
Silnik: 2.0tdci 130km
Rocznik: 2007
Postów: 42
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ford::expert
![]() Imię: Eclipse
Zarejestrowany: 29-09-2010
Skąd: skąd że znowu
Model: AUTO ROKU 2007
Silnik: 2.0-QXWA-143KM TITANIUM S
Rocznik: 2007
Postów: 3,152
|
![]()
Czyli co ... padający akumulator, zaśniedziałe styki, poluzowane złącze, przetarte /zgnił kabelki. Bez ingerencji dobrego elektryka nic nie zdziałasz.
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ford::beginner
![]() Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 07-04-2019
Skąd: Jedwabne
Model: S-Max
Silnik: 2.0tdci 130km
Rocznik: 2007
Postów: 42
|
![]()
Kupiłem kabel viaken stn2120 i odłączyłem akumulator na 30 minut, skasowałem bledy i wszystko wróciło do normy, dziekuje za pomoc
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ford::amateur
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 14-12-2019
Skąd: Warszawa
Model: mondeo
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2010
Postów: 4
|
![]()
Od paru dni mam problem z S-max 2.2 tdci. 2012 r.
Zaczęło się od tego, że nie mogłem zamknąć drzwi przyciskiem na klamce. Brak reakcji. Włączyłem zasilanie, wyłaczyłem... wreszcie zadziałał zamek. (Wcześniej wyrzucał mi awarię światła, ale to bywało również w przeszłości.) Później zaczęły wyłączać się i włączać ekrany lcd radia i zegarów. Mrugały niektóre podświetlenia przycisków. Mam też wrażenie, że od czasu do czasu powiewa zimnym powietrzem z nawiewu. Następnie pojawiła się lampka "awaria silnika". Mechanik odczytał błedy dotyczące kilku obwodów. Awaria silnika już się nie pojawiła po kolejnym odpaleniu. Dzień jeżdził bez problemów. Dzisiaj znów mrugają lcd, przy wyłączeniu silnika nastąpiło zaciemnienie w kabinie. Mam podejrzenia, że to wilgoć po ostatnich opadach śniegu. Od czego zacząć? Masa? BCM? Może mieliście podobne przygody? :-/ Edit: nie wiem, czy to jakaś wskazówka, ale miałem wrażenie, że zegary były zaparowane od środka: cyfry licznika były rozmazane. Nie dało się tego wytrzeć od zewnątrz. Edit 2: dzisiaj ekrany się zaświeciły, pojawił się sygnał, że akumulator rozładowany (dosyć czesto to wyskakiwało), awaria oświetlenia... po czym wszystko zgasło i nie nie ma prądu. Odcięło go na amen. Ostatnio edytowane przez tubisiak ; 18-01-2025 o 15:17 |
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
awarie , elektryka , s-max , temperatura |
|
|