![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#21 |
ford::expert
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 16-10-2017
Skąd: Świętochłowice
Model: Focus MK4.5
Silnik: 1.0 mHEV 155KM
Rocznik: 2023
Postów: 2,343
|
![]()
To nie kwestia konfiguracji, a podegrania softu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 8,658
|
![]()
Ale kolega chcialby wiedzieć na co podmienić
FS7A-14C204-Axx Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
FCP member
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,253
|
![]()
Procedura jest bardzo prosta (choć nie łatwa) - ograć sterownik silnika odpowiednim oprogramowaniem silnika wersji 2.0eb 240km
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,675
|
![]() Cytat:
Cytat:
Akurat w tej wersji oba softy (203 i 240/250) są FS7A-14C204-Axx...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez tedi_k ; 26-06-2024 o 18:06 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ford::amateur
![]() Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 23-05-2024
Model: Mondeo mk5
Silnik: 2,0 Ecoboost
Rocznik: 2015
Postów: 3
|
![]()
Dziękuję za szybką odpowiedź.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ford::average
![]() Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 07-12-2007
Skąd: Swarzędz
Model: Mondeo ST line
Silnik: 2.0 Ecoboost 203ps
Rocznik: 2011
Postów: 136
|
![]()
Proszę niech się wypowie osoba która zmieniła soft na 240km,czy różnica jest znacząca /odczuwalna
Czy przy normalnej jeździe jest większe spalanie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ford::average
![]() Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 07-12-2007
Skąd: Swarzędz
Model: Mondeo ST line
Silnik: 2.0 Ecoboost 203ps
Rocznik: 2011
Postów: 136
|
![]()
Nikt nie zmieniał mapy?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
FCP member
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,253
|
![]()
przecież jest w tym wątku opisane w przypadku mk5
o silniku w mk4 w innym wątku [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Moderator
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Lubelskie
Model: Fiesta
Silnik: 1.4L Duratec 16V PFI
Rocznik: 3/2012 / 4/2011
Postów: 3,886
|
![]() Cytat:
__________________
IDS |Forscan| UCDS - Doposażanie | Programownie sterowników | IMMO // WSZYSTKIE MODELE EUROPA-USA ZMIANA MOCY - MONTAŻ TEMPOMATU - SPOLSZCZENIA - NAWIGACJE - PRZERÓBKI LAMP |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
mondeo mk5 , tuning |
|
|