![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#31 |
ford::advanced
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 02-08-2024
Skąd: Suwałki
Model: Focus mk4
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2018
Postów: 334
|
![]()
Mi DPF wypala się co 1200-1300 km, mam ponad 340tys nalotu. Generalnie ostatnio martwiłem się też dużym soot. Nie potrzebnie bo parę naście km później się wypalił. Z tym że u mnie jak load sięga 3-4 % to maks. Praktycznie tylko soot rośnie. Pojezdzij zobacz na kolejne wypalania. Soot to chyba wyliczona wartość, natomiast load to faktyczna z czujników. Taka kiedyś znalazłem informację.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ford::professional
![]() Imię: Sławek
Zarejestrowany: 25-09-2012
Skąd: Warszawa
Model: Focus 3 kombi
Silnik: 1.6 TDCi DV6C
Rocznik: 2012
Postów: 1,408
|
![]()
A u mnie load to zależy od paliwa. Letnie to do 3% a zimowe nawet 80,%
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ford::beginner
![]() Imię: Maciek
Zarejestrowany: 15-06-2022
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK III
Silnik: 1.6 TDCI 115 km
Rocznik: 2013
Postów: 25
|
![]()
U mnie też zawsze przyrasta tylko DPF_LOAD i gdy osiągnie 83% rozpoczyna się wypalanie.
Jeżeli chodzi o DPF_SOOT to te wartości są bardzo ruchome. Przy spokojnej jeździe ze stałą prędkością pokazuje 10-30% a po kilku mocniejszych wyprzedzaniach bądź dłuższej jeździe powyżej 140 km/h potrafi pokazać 50-60%. Opisana wcześniej sytuacja była pierwszą gdzie DPF_SOOT wzrósł do 100% i DPF_LOAD również. Dodatkowo niepokoi mnie też spora różnica ciśnień na DPF. Wcześniej maksymalne wartości podczas gazu wciśniętego w podłogę przy prędkości ~120 km/h dochodziły do 15kPA, teraz podchodzą pod 22 kPa. Obawiam sie, że DPF powoli kończy swój żywot. Jak to wygląda z ciśnieniem różnicowym w waszych autach? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Tagi |
dpf |
|
|