Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 28-01-2025, 19:29   #31
Flisator
ford::advanced
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 02-08-2024
Skąd: Suwałki
Model: Focus mk4
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2018
Postów: 334
Domyślnie Odp: Parametry pracy DPF

Mi DPF wypala się co 1200-1300 km, mam ponad 340tys nalotu. Generalnie ostatnio martwiłem się też dużym soot. Nie potrzebnie bo parę naście km później się wypalił. Z tym że u mnie jak load sięga 3-4 % to maks. Praktycznie tylko soot rośnie. Pojezdzij zobacz na kolejne wypalania. Soot to chyba wyliczona wartość, natomiast load to faktyczna z czujników. Taka kiedyś znalazłem informację.

Flisator jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-01-2025, 20:01   #32
Slawko
ford::professional
 
Avatar Slawko
 
Imię: Sławek
Zarejestrowany: 25-09-2012
Skąd: Warszawa
Model: Focus 3 kombi
Silnik: 1.6 TDCi DV6C
Rocznik: 2012
Postów: 1,408
Domyślnie Odp: Parametry pracy DPF

A u mnie load to zależy od paliwa. Letnie to do 3% a zimowe nawet 80,%
Slawko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 31-01-2025, 23:20   #33
bukakalke
ford::beginner
 
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 15-06-2022
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK III
Silnik: 1.6 TDCI 115 km
Rocznik: 2013
Postów: 25
Domyślnie Odp: Parametry pracy DPF

U mnie też zawsze przyrasta tylko DPF_LOAD i gdy osiągnie 83% rozpoczyna się wypalanie.

Jeżeli chodzi o DPF_SOOT to te wartości są bardzo ruchome. Przy spokojnej jeździe ze stałą prędkością pokazuje 10-30% a po kilku mocniejszych wyprzedzaniach bądź dłuższej jeździe powyżej 140 km/h potrafi pokazać 50-60%. Opisana wcześniej sytuacja była pierwszą gdzie DPF_SOOT wzrósł do 100% i DPF_LOAD również.

Dodatkowo niepokoi mnie też spora różnica ciśnień na DPF. Wcześniej maksymalne wartości podczas gazu wciśniętego w podłogę przy prędkości ~120 km/h dochodziły do 15kPA, teraz podchodzą pod 22 kPa. Obawiam sie, że DPF powoli kończy swój żywot. Jak to wygląda z ciśnieniem różnicowym w waszych autach?
bukakalke jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
dpf



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.