![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 07-12-2023
Model: mondeo
Silnik: 2,0 ecoblue
Rocznik: 2019
Postów: 2
|
![]()
Cześć, witam i pytam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Wyskoczył mi drugi raz błąd P2002. Poprzednio wyskoczył 2500 km wcześniej, miałem akcję serwisową na wymianę filtra sitkowego EGR. Patrząc na parametry pracy - nie wydaje mi się, żeby był problem z regeneracją, nie wiem jednak w którą stronę iść z diagnozą. Węże elastyczne do ciśnienia przy DPF sprawdzone, są ok. Okoliczności: -regeneracje DPF są średnio co 350-700km -ostatnia regeneracja DPF była wczoraj (750km po poprzedniej) --SOOT zredukowany z około 45% do 2%, --DPF normalized trigger for regen (DPF REGEN PCT) zredukowany ze 100% do 6% -wczoraj regeneracja, 20 km ciągłej jazdy i w trakcie wyskoczył błąd P2002. Dziwne wskazania: -DPF exhaust gas flow rate przyjmuje tylko dwie wartości: 0 lub 1000000L/h -DPF wall substrate temperature iferred w zakresie do 6000st.C -DPF exhaust gas temperature inferred w zakresie 1500-5000st.C -DPF differential pressure feedback measured od 0,0 do 0,005kPa (pojedyncze skoki do 0,05kPa) - czy to normalny zakres? Czy któryś z kolegów ma pomysł, co może być przyczyną błędu? I gdzie może leżeć problem? |
![]() |
![]() |