![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 06-01-2022
Model: S-MAX II
Silnik: 2,0 Diesel Bi-turbo
Rocznik: 2015
Postów: 1
|
![]()
Witam,
Problem jak w temacie. Wzrost ciśnienia w układzie płynu chłodzącego. W płynie stwierdzono CO2. Zrobiliśmy remont głowicy, po założeniu to samo. Znowu rozebrany silnik i tym razem planowanie bloku. Dalej to samo. Chłodzenie egr wypięte, żadnej poprawy. Blok jest żeliwny, wygląda dobrze. Czy możliwe jest jakieś pęknięcie? Jaka może być jeszcze przyczyna? Ma ktoś jakieś pomysły? |
![]() |
![]() |