Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Transit
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 25-02-2025, 18:39   #1
pol_S-max
ford::amateur
 
Avatar pol_S-max
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 06-01-2022
Model: S-MAX II
Silnik: 2,0 Diesel Bi-turbo
Rocznik: 2015
Postów: 1
Domyślnie 2.2 125KM wzrost ciśnienia w układzie płynu chłodzącego

Witam,
Problem jak w temacie. Wzrost ciśnienia w układzie płynu chłodzącego.
W płynie stwierdzono CO2.

Zrobiliśmy remont głowicy, po założeniu to samo.
Znowu rozebrany silnik i tym razem planowanie bloku.
Dalej to samo. Chłodzenie egr wypięte, żadnej poprawy.

Blok jest żeliwny, wygląda dobrze. Czy możliwe jest jakieś pęknięcie?
Jaka może być jeszcze przyczyna? Ma ktoś jakieś pomysły?

pol_S-max jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.