![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Radek
Zarejestrowany: 25-02-2025
Skąd: Gliwice
Model: Focus II
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2005
Postów: 1
|
![]()
Cześć,
jestem nowy na tym forum, a ponieważ mam możliwość zakupu Connecta z 2012 roku (wg. Briefu pierwsza rejestracja w 2013 r.) z silnikiem 1.8 TDCi 66 kW - przebieg jest w 100% udokumentowany na 119 tkm., chciałbym uprzejmie zapytać o kilka spraw dotyczących takiego samochodu: 1. Z tego co wyczytałem w sieci i między innymi na tym forum to w tym silniku są dwa paski - przy jakim przebiegu należy wymienić oba paski? 2. Czy można i warto wymienić dolną kasetę z paska na łańcuch? 3. Samochód stał z uruchomionym silnikiem cały dzień - zapalił się "check" - czy mogło być to spowodowane przytkaniem się DPF? Jeżeli tak to czy można "przepalić" DPF? (jazda ze stałą prędkością np. autostradą?) Radek |
![]() |
![]() |