![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Pawel
Zarejestrowany: 06-01-2018
Skąd: Aalen DE
Model: EDGE
Silnik: 2.0 Ecoboost
Rocznik: 2017
Postów: 31
|
![]()
Witam,
miał ktoś może taki błąd i mógłby pomóc z diagnoza, objawy to podwyższone obroty na biegu jałowym, błąd wyskoczył po długiej jeździe autostradowej. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::amateur
![]() Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 10-05-2024
Skąd: Rzeszów
Model: Ford EDGE
Silnik: 2,0 ecoboost
Rocznik: 2021
Postów: 7
|
![]()
P2282 Wyciek powietrza między korpusem przepustnicy a zaworami wlotowymi. Może masz uszkodzony przewód lub czujnik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Imię: Dominik
Zarejestrowany: 05-08-2024
Model: Focus MK3 Lift
Silnik: 2.0 Ti-VCT
Rocznik: 2015
Postów: 3
|
![]()
Czy udało się rozwiązać? Mnie dzisiaj spotkało to samo. Namierzyłem rozwiązanie w sieci. Mam zamiar wymienić przewody podciśnieniowe według zaleceń tego biuletynu [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Znalazłem pod numerami K2GC-2420-AH, K2GC-2420-AG, K2GZ-2420-A, K2GZ-2420-D Ciekaw jestem czy ktoś to przerabiał ten przypadek z sukcesem ? |
![]() |
![]() |