![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#81 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,675
|
![]() Cytat:
Czyli gołym okiem widać, że wszystko jest na swoim miejscu a tu dyskusja wre na zasadzie 'co prawda dziś jest środa, ale czy ktoś potwierdzi, że na pewno???'...
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
ford::amateur
![]() Imię: Albert
Zarejestrowany: 11-01-2025
Model: Edge
Silnik: 2.0
Rocznik: 2022
Postów: 3
|
![]()
Cześć, podepnę się pod temat. Chodzi o dobór radaru. Mój przypłynął bez radaru i z tego co mi się wydaje to są dwa rodzaje: 1) FK7T-9G768-AF _ FK7Z-9E731-AF 2) JX7T-9G768-AD _ JX7Z-9E731-E. Czy są między nimi jakieś różnice? Na pewno cenowe, ale czy jeszcze jakieś? Który dobrać jeśli mój ma vin: 2FMPK4K94NBA94235. Z góry dziękuję za pomoc!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
ford::average
![]() Imię: Jarek
Zarejestrowany: 18-08-2017
Skąd: Toruń
Model: Ford SMAX
Silnik: 180HP,Powershift
Rocznik: 2016
Postów: 93
|
![]()
Jx7t-9g768-ad
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
ford::amateur
![]() Imię: Albert
Zarejestrowany: 11-01-2025
Model: Edge
Silnik: 2.0
Rocznik: 2022
Postów: 3
|
![]()
Dzięki. A jest jakiś powód, ze to właśnie ma być ten radar. Pytałem też kiedyś na jednej z grup na fb i tam gość napisał, że ma być właśnie ten drugi. Nie napisał tylko dlaczego akurat tamten. Szukam potwierdzenia, bo jest to jedna z ostatnich rzeczy jakich mi brakuje, a chciałbym pomału zamykać już temat naprawy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
FCP member
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,253
|
![]()
Zależy od rocznika
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,675
|
![]() Cytat:
Radar JX7T-9G768-AD to jest radar "mały" stosowany w Edge poliftowych. Tańszy, bo jest ujednolicony dla wszystkich nowszych aut (Focus MK4, poliftowe Mondeo MK5, poliftowy S-max MK2, poliftowy Edge, Kuga MK3 itd.). Do tego auta z 2022 tylko taki.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
ford::amateur
![]() Imię: Albert
Zarejestrowany: 11-01-2025
Model: Edge
Silnik: 2.0
Rocznik: 2022
Postów: 3
|
![]()
Dziękuje za wyjaśnienie. Co prawda trochę namieszałem w tamtej wiadomości. Chodziło mi o to że na fb ktoś polecał mi ten: FK7T-9G768-AF _ FK7Z-9E731-AF, a w tej sytuacji niestety nadal nie udało się tam trafić na nic sensownego.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Tagi |
tempomat |
|
|