![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#21 | |
ford::amateur
![]() Imię: Karol
Zarejestrowany: 11-03-2015
Model: Mondeo MK3
Silnik: 1.8
Rocznik: 2001
Postów: 4
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ford::specialist
![]() Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 14-09-2014
Skąd: Podlasie
Model: C-max Energi '16
Silnik: 2.0 Benzyna + EV/190KM
Rocznik: 2016
Postów: 573
|
![]()
Część osób w poznaniu poleca
pitec.pl Ja jestem z innych stron a pitec.pl przewija się kilkakrotnie na lpg-forum.pl jeżeli chodzi o montaż w poznaniu. Oczywiście na wspomnianym forum najlepiej podpytać o kilka lokalizacji. Nie ma też co liczyć na diagnozę bez auta. Ale wymienienie składników - jaki reduktor, jakie wtryski, zdjęć kilka jak to jest zamontowane i jaki przepbieg to wszystko zrobiło na LPG - to najważniejsze - może być tak że potrzebne jest czyszczenie reduktora i wymiana zestawu naprawczego, dodatkowo wtryski mogą być takie że po danym przebiegu nikt tego nie bedzie chciał regulować bo np wtryski będą już niereformowalne. A ten wspomniany luz zaworowy to tylko rzecz którą można sprawdzić jeżeli to są jakieś śmieszne pieniądze typu 50zl - szczególnie jeżeli nikt do tego nie zaglądał - tu chodzi o to że jak już byłyby je słychać to łatwoto naprawić ale wypalenie choćby 1 zaworu jest juz troche droższe. ale to tylko sugestia. Jazeli sie okaze ze do wymiany/ naprawy jestreduktor i wtryski to kost moze wahac sie od 50 za zestaw naprawczy reduktora do ok200 za nowy rektuktor np KME Silver. Przy wtryskach będzie to od 150 do 300 a nawet 400 - zależnie od tego co się zechce zamontować. Do tego jeszcze dochodzi robocizna. Podejrzewam że chodzi raczej o doprowadzenie instalacji do porządku ale może się okazać że np bez wymiany wtrysków się nie obejdzie. Bez samochodu jednak nie da się niczego pewnego powiedzieć. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ford::average
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 06-11-2018
Skąd: Nysa
Model: Mondeo mk3
Silnik: 1.8 LPG
Rocznik: 2005
Postów: 136
|
![]()
Mondeo mk3 1.8 duratec.
Mam problem, który występuje tylko na LPG. Na wolnych obrotach odczuwalne jest szarpanie silnikiem , nierówna praca, choć po obrotach tego aż tak nie widać. W czasie jazdy po dodaniu gazu szarpie silnikiem i chyba coś od czasu do czasu w tedy strzela. Zostały wymienione kable zapłonowe i świece. Świece fordowskie. Samochód po przeglądzie gazu, komputer akurat w tedy nie pokazał nieprawidłowości. Raz pokazał mi się błąd P0304 przerywanie zapłonu w cylindrze nr 4 itd. Mam problem z jazdą na LPG. Wyskoczył mi błąd P0304 - przerywanie zapłonu w cylindrze, układ zapłonowy, układ paliwowy. Świece nowe, może to być problem z przewodami WN lub cewką zapłonową? i czy możliwe że ma to wpływ tylko na LPG Ostatnio edytowane przez SRS ; 24-03-2025 o 17:53 |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 14-07-2008
Skąd: Krosno
Model: Ford Escape/Fusion
Silnik: 3000 benzyna + Stag Qmax / 1.4 benzyna
Rocznik: 2003/2005
Postów: 6,204
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ford::average
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 06-11-2018
Skąd: Nysa
Model: Mondeo mk3
Silnik: 1.8 LPG
Rocznik: 2005
Postów: 136
|
![]()
Byłem na przeglądzie gazu. Filtr wymieniony, Komputerem sprawdzony i nic nie wykazało.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 26-07-2004
Skąd: Kraków
Model: mondeo mk3
Silnik: benzyna 2,0 16V z gazem
Rocznik: 2001
Postów: 785
|
![]() Cytat:
__________________
zagazowany II generacja (Lovato, Tomasetto) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
gaz , lpg , mondeo mk3 , szarpanie , szarpanie silnika |
|
|