![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 04-05-2020
Skąd: W-wa
Model: Transit
Silnik: 81/110 2.2 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 5
|
![]()
Cześć! Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Szukam pomocy/porady/informacji. Mam pod maską nietypowy filtr paliwa, bo otóż zamiast jednego są dwa złączone trytytką. Czy byłby ktoś w stanie mi podpowiedzieć czemu ktoś mógł zrobić takie cudo? Byłem z tym u mechaników, ale nie mogli mi powiedzieć po co ktoś to tak zrobił. Silnik mi zaczął trochę nierówno pracować i padło podejrzenie na tą instalację, bo może gdzieś powietrze się dostaje. Zaproponowano mi wrócić do fabrycznej instalacji, ale wymaga to wymiany obudowy filtra paliwa i przewodów paliwowych. Czy można w tym przypadku wymienić te filtry bez jakiś problemów i ryzyk i zostawić to coś tak jak jest? Auto to Ford Transit TDCi 2.2 110KM FWD 2007. >[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]< Ostatnio edytowane przez Mich45 ; 22-10-2024 o 09:42 Powód: zmiana kolejności zdania |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 14,078
|
![]()
Pobrałem plik z pierwszego linka i otworzyłem - nie widać tam żadnego filtra. A pobierać razem ponad 30 Mb nie bardzo chcę.
Wrzuć to jako załączniki Forum - jak wszyscy robią. Co dwóch filtrów - może poprzedni właściciel nie mógł kupić odpowiedniego filtra , więc awaryjnie założył drugi i tak już zostało (rozumiem, że drugi podłączony jest szeregowo w linii zasilającej...). [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
Zgredzik |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 04-05-2020
Skąd: W-wa
Model: Transit
Silnik: 81/110 2.2 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 5
|
![]()
Wrzuciłem na hosting, poniżej linki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Ostatnio edytowane przez Mich45 ; 25-03-2025 o 21:35 Powód: Odświeżenie linków |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 14,078
|
![]()
Od samego patrzenia na to boli głowa... Ja bym wrócił do oryginalnego układu.
Filtr z mocowaniem (podstawą) w Transicie jest skomplikowany, pełni także funkcję kierowania paliwa powrotnego z powrotem do pompy podczas mrozów, paliwo powrotne jest już lekko podgrzane. Jest tam specjalny zawór kulowy sterowany bimetalem. To co tam teraz jest to jakaś masakra...
__________________
Zgredzik |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 04-05-2020
Skąd: W-wa
Model: Transit
Silnik: 81/110 2.2 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 5
|
![]()
Ehh... mam nadzieję, że znajdę odpowiednie części na wymianę w takim razie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::amateur
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 21-03-2016
Skąd: Gniezno
Model: Focus MK2 ST Line
Silnik: 1.8
Rocznik: 2010
Postów: 5
|
![]()
Ciekawe co było powodem dokładania "dodatkowego" filtra w takiej zakręconej konfiguracji, węże pozagniatane - masakra. Być może poprzednik uszkodził szybkozłącza (lub ciągły powietrze) i żal było kasy i zaczął Januszerkę..
Na pewno filtr kup jakiś normalny a nie MaxGear, doprowadź do porządku. Z podstawą filtra "dobrą" nie jest łatwo i tanio.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 04-05-2020
Skąd: W-wa
Model: Transit
Silnik: 81/110 2.2 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 5
|
![]()
Cześć, po kilku miesiącach wracam do tematu. W tym czasie dużo blaszakiem nie jeździłem. Czy mógłby mi ktoś proszę podpowiedzieć na co zwrócić uwagę przy szukaniu podstawy filtra oraz przewodów paliwowych? Jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o szukanie części.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 14,078
|
![]()
Są różne wykonania, skoro nie masz oryginalnej podstawy - na twoim miejscu skontaktowałby się z Auto-Waś, mają duży magazyn części do Transita i dobrze będą wiedzieli co potrzebujesz. Zadzwoń tam, spytaj, umów się na wizytę.
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
Zgredzik |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 04-05-2020
Skąd: W-wa
Model: Transit
Silnik: 81/110 2.2 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 5
|
![]()
Byłem u Auto-Wasia na kilka dni przed założeniem tego tematu tutaj na forum i owszem, mają co trzeba, ale sami zaproponowali, aby poszukać tanich używek na własną rękę. Koszt nowych części jest wystarczająco wysoki.
Stąd moje pytanie na co zwracać uwagę przy szukaniu części. Ze wstępnych poszukiwań znalazłem takie przewody: - [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] - [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] I taką podstawę: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Czy przewody i podstawa są takie same do silników 2.2 i 2.4? Czy są jakieś różnice? |
![]() |
![]() |