![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#31 | |
ford::professional
![]() Imię: Sławek
Zarejestrowany: 25-09-2012
Skąd: Warszawa
Model: Focus 3 kombi
Silnik: 1.6 TDCi DV6C
Rocznik: 2012
Postów: 1,408
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ford::beginner
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 24-11-2014
Skąd: Okolice Częstochowy
Model: Kuga MK2 2012 2.0 163km titanium automat
Silnik: 2.0 TDCI 163KM
Rocznik: 2012
Postów: 31
|
![]()
Ok, a kto takie coś zrobi, mechanik da radę lub ja? Czy przy tym potrzebne jest ustawienie auta na stanowisku regulowania zbieżności?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ford::professional
![]() Imię: Sławek
Zarejestrowany: 25-09-2012
Skąd: Warszawa
Model: Focus 3 kombi
Silnik: 1.6 TDCi DV6C
Rocznik: 2012
Postów: 1,408
|
![]()
Forscan, interfejs, kierownica prosto i 5 minut
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
ford::average
![]() Imię: .
Zarejestrowany: 13-11-2021
Skąd: Śląsk
Model: mondeo mk5
Silnik: 1.5 ecoboost
Rocznik: 2018
Postów: 195
|
![]() Cytat:
Slawko czy możesz dokładnie opisać jak się nazywają te rzeczy do kalibracji w pscm ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Tagi |
focus , kierownica , opony , skręcanie , zawieszenie |
|
|